مرگ مشکوک پیرمرد ۷۰ ساله در شهرک شاهد

مرگ مشکوک مرد ۷۰ ساله در زمان مراجعه ماموران در محل حادثه نشت گاز مشاهده شده است/هنوز علت مرگ به درستی مشخص نیست به گزارش شهریار نگار و به نقل از آتش نشانی شهریار  صبح روز یکشنبه ،فردی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار تماسی حاصل نموده  و از وقوع گاز گرفتگی و […]

مرگ مشکوک مرد ۷۰ ساله

در زمان مراجعه ماموران در محل حادثه نشت گاز مشاهده شده است/هنوز علت مرگ به درستی مشخص نیست

به گزارش شهریار نگار و به نقل از آتش نشانی شهریار  صبح روز یکشنبه ،فردی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار تماسی حاصل نموده  و از وقوع گاز گرفتگی و احتمال مرگ اشخاصی در خیابان شقایق، در شهرک شاهد شهریار واقع در جاده ملارد بعد از شهرک وائین خبر داده شد.

نیروهای آتش نشانی شهرداری شهریار، بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه و دریافت آدرس به همراه تجهیزات کاملامداد و نجات خود را به محل حادثه رساندند تا به شهروندان امداد رسانی نمایند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری شهریار با بیان این که پیش از حضور آتش نشانان، عوامل اورژانس که زودتر به محل حادثه رسیده بودند با همکاری شهروندان  اقدام به باز کردن درب منزل همسایه خود کرده بودند، گفت: متاسفانه جسد پیرمردی ۷۰ ساله به نام «م. خ» در منزل یافت شد.

هنوز علت مرگ این پیرمرد مشخص نیست و جسد این مرد برای انتقال به مرکز درمانی و انجام بررسی های بیشتر تحویل عوامل اورژانس شده است.

ماموران اتش نشانی نهایتا ضمن ایمن سازی محیط و رفع خطر نشت گاز محل حادثه را ترک نمودند.

مرگ مشکوک /

مرگ مشکوک

Visits: 83