رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران: باند سارقان منزل در شهریار متلاشی شد

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: باند سازمان یافته سارقان منزل با ۱۵ فقره سرقت در خادم آباد شهریار متلاشی شد.  از پایگاه اطلاع رسانی پلیس غرب استان تهران، سرهنگ فضل الله سواری پور روز پنجشنبه با تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت در خادم آباد شهریار، بررسی موضوع […]

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: باند سازمان یافته سارقان منزل با ۱۵ فقره سرقت در خادم آباد شهریار متلاشی شد.

 از پایگاه اطلاع رسانی پلیس غرب استان تهران، سرهنگ فضل الله سواری پور روز پنجشنبه با تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت در خادم آباد شهریار، بررسی موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و بررسی دوربین های محل سرقت موفق به شناسایی سارقان محل شده و با هماهنگی قضائی، ۲ سارق را در خادم آباد و سعید آباد شهریار دستگیر کردنرئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران با بیان اینکه ۲سارق در بازجویی های پلیسی به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کردند، تصریح کرد: ماموران یک مالخر را که اموال سرقتی را خریداری می کرد نیز در خلازیر تهران دستگیر کردند.
سرهنگ سواری پور در پایان از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا در اسرع وقت در این خصوص اقدام شود.

Views: 7