مادرم را میخواستم به بهشت بفرستم اورا کشتم – گفتگو با قاتل مادر کش شهریاری

این جملات یک متهم به قتل است که با ضربات هاون به سروصورت مادرش، اورا به قتل رسانده است. اگر چه متهم دجار نوعی اختلالات روانی وشخصیتی است اما او تحت بررسی تیم روانشناسان پزشکی قانونی قرار دارد تا مشخص شود در زمان وقوع جنایت اختیار داشته است یا خیر! رسیدگی به این پرونده از […]

این جملات یک متهم به قتل است که با ضربات هاون به سروصورت مادرش، اورا به قتل رسانده است.

اگر چه متهم دجار نوعی اختلالات روانی وشخصیتی است اما او تحت بررسی تیم روانشناسان پزشکی قانونی قرار دارد تا مشخص شود در زمان وقوع جنایت اختیار داشته است یا خیر!

مرد هزار چهره

رسیدگی به این پرونده از هفته‌ی  گذشته از وقتی کلید خورد که گزارش ضرب وجرح  علیه یک زن میانسال در یکی ازمحل های شهریار به پلیس گزارش شد.

وقتی گشت کلانتری به محل رفت با پیکر خونین مادر خانواده روبرو شد که به شدت از ناحیه سروصورت زخمی شده بود.

اگر چه تیم پزشکی برای احیای  زن میانسال تلاش زیادی انجام دادند اما سخت ضربه ها طوری بود که وی در دم جان باخت.

به دنبال مرگ زن میانسال بود که تیمی از کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را برای کشف این جنایت هولناک شروع کردند. در نخستین گام بازپرس کشیک قتل دستور داد جسد مادر خانواده به پزشکی قانونی منتقل شود. تحقیقات اولیه نشان می‌داد که پسر خانواده که دچار نوعی اختلال روانی است درپی اختلاف های خانوادگی با هاون به جان مادرش افتاده وباضربه هایی که به سرو صورت مادر پیرش زده باعث مرگش شده و از صحنه جنایتی که مرتکب شده متواری شده است.

 مأموران بلافاصله پس از گرفتن دستور قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری منابع و مخبرین قاتل را که فرزند مقتول بود در یک عملیات غافلگیرانه در کمتر از ۸ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

سرهنگ فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار درباره این پرونده گفت:متهم در بازجویی های اولیه به قتل اعتراف و در اظهارات خودمدعی شده است  که دارای مشکلات روحی و روانی است و انگیزه ای برای قتل مادرش نداشته است.

براساس اظهارات  متهم در دایره جنایی او گفته است که مادرش را میخواسته به بهشت بفرستد برای همین او را کشته است.

متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شده براساس پیگیری های بعمل آمده اولین گواهی تست روانی متهم نشان می‌دهد وی دچار اختلال شخصیتی است ولی هنوز عدم رشد کمال عقلی او تایید نشده و تحت بررسی کارشناسان  قرار دارد.

Visits: 207