مجازات مرگ برای متهمان قتل در باغی در شهریار

دو جوان که متهم هستند فردی را با ضربات قمه در باغی در شهریار کشته‌اند، به قصاص محکوم شدند. دو مرد جوان که به خاطر درگیری قبلی با فردی او را در باغی در شهریار با قمه به قتل رساندند، به قصاص محکوم شدند. به گزارش اعتمادآنلاین، متهمان که دو دوست هستند در جلسه دادگاه ادعا […]

دو جوان که متهم هستند فردی را با ضربات قمه در باغی در شهریار کشته‌اند، به قصاص محکوم شدند.

قتل در باغی در شهریار

دو مرد جوان که به خاطر درگیری قبلی با فردی او را در باغی در شهریار با قمه به قتل رساندند، به قصاص محکوم شدند.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهمان که دو دوست هستند در جلسه دادگاه ادعا کردند قاتل نیستند و ضربات کشنده را آنها نزده‌اند؛ اما قضات آنها را با توجه به مدارک موجود، مجرم تشخیص دادند.

این پرونده دو سال قبل به جریان افتاد و ماموران در جریان درگیری خونینی در اطراف شهریار قرار گرفتند. وقتی پلیس به محل رسید، درگیری به پایان رسیده و مرد مجروح نیز به بیمارستان منتقل شده ‌بود؛ اما ساعاتی بعد خبر رسید او جانش را از دست داده ‌است.

ماموران بلافاصله تحقیقات خود را آغاز کردند و متوجه شدند درگیری از باغی در شهریار شروع و مقتول به نام شایان با چند جوان درگیر شده است. آنها شایان را با قمه زده‌ و او را به قتل رسانده بودند. در ادامه سه نفر در این پرونده بازداشت شدند. پرهام و میلاد به اتهام قتل و سهیل به اتهام معاونت در قتل تحت پیگرد قرار گرفتند و پرونده با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

پدر مقتول در جلسه رسیدگی درخواست قصاص کرد و گفت حاضر به گذشت نیست. او گفت: پسرم شایان قبلاً با صاحب باغ اختلاف داشت. میلاد و پرهام پسرم را به باغ کشاندند تا او را بکشند و من حاضر به گذشت نیستم.

وقتی نوبت به میلاد رسید، او اتهام قتل را رد کرد و گفت: ضربه‌ای به شایان نزدم. درگیری شدید بود و خیلی‌ها قمه داشتند؛ اما من ضارب نیستم.

نوبت که به پرهام رسید، او هم وارد کردن ضربه با قمه به مقتول را رد کرد و گفت به او تهمت زده‌اند.

به این ترتیب، پرونده به دادسرا ارسال و تحقیقات دوباره آغاز شد. این بار پزشکی قانونی اعلام کرد همه ضرباتی که بر بدن مقتول وارد شده کشنده ‌بوده است. بنابراین نمی‌توان تشخیص داد ضارب چه کسی است. پرونده دوباره به دادگاه ارسال شد و این بار متهمان قتل را گردن یکدیگر انداختند.

سپس متهم ردیف سوم که به اتهام معاونت در قتل پای میز محاکمه رفته بود گفت: در قتل نقشی نداشتم. همسر صیغه‌ای دوستم در پارتی باغ شهریار بود. دوستم گفت دنبالش بروم و او را بیاورم. وقتی وارد مهمانی شدم، همه مشروب خورده و مست بودند. می‌خواستم از مهمانی خارج شوم اما اجازه نمی‌دادند. وقتی مهمانی تمام شد، بیرون آمدم و دیدم درگیری شده و دو نفر با قمه بقیه را می‌زنند. من در آن درگیری نبودم. خودم را هم زدند و پایم زخمی شد. مجبور شدم یک ضربه بزنم؛ اما در قتل نقشی نداشتم.

با پایان جلسه دادگاه، قضات وارد شور شدند و دو متهم را به قصاص محکوم کردند. متهم ردیف سوم نیز از اتهام معاونت در قتل تبرئه شد.

Visits: 51