دستگیری سارقان منازل غرب استان تهران در شهریار

دزدان خانه های غرب استان تهران توسط ماموران کلانتری مرزداران در شهریار دستگیر شدند. به گزارش شهریار نگار ، سرهنگ حشمت الله کرمی رییس کلانتری ۱۳۹ مرزداران تهران با اعلام این موضوع گفت: سارقین منزل غرب استان تهران  با یک دستگاه ماشین سمند شخصی در هنگام سرقت با صاحب خانه  رودررو شده که این امر […]

دزدان خانه های غرب استان تهران توسط ماموران کلانتری مرزداران در شهریار دستگیر شدند.

به گزارش شهریار نگار ، سرهنگ حشمت الله کرمی رییس کلانتری ۱۳۹ مرزداران تهران با اعلام این موضوع گفت: سارقین منزل غرب استان تهران  با یک دستگاه ماشین سمند شخصی در هنگام سرقت با صاحب خانه  رودررو شده که این امر منجر به ایجاد  در گیری فیزیکی میشود و در پی این درگیری سارقان منزل متواری میشوند.

وی ادامه داد صاحب منزل مسکونی با خودروی خویش اقدام به تعقیب سارقین مینماید که در حین این تعقیب و گریز مجرمان اقدام به ضرب و جرح صاحب خانه با سلاح سرد نمودند که منجر به  مجروح شدن صاحب خانه شد.

رئیس کلانتری مرزداران افزود:از آنجائی که سارقان احتمال میدادند شماره خودرو آنها در حین این تعقیب و گریز برداشته شده باشد بلافاصله  اقدام به اعلام سرقت صوری خودرو با شماره فوق مینمایند.

با استعلام گیری شماره پلاک خودرو  فوق مشخص گردید که مالک این ماشین  فردی سابقه دار در زمینه سرقت  از منازل است که با هماهنگی با مرجع قضائی اقدام لازم در خصوص دستگیری این سارقان انجام شد.

سارقان توسط تیم عملیاتی کلانتری ۱۳۹ مرزداران در یک منزل مجردی  واقع در شهرستان شهریار دستگیر شدند و مقادیر زیادی عتیقه جات، دلار ، سکه ، ساعتهای گران قیمت والات و ادوات سرقت کشف وتحویل پایگاه دوم آگاهی پایتخت قرار گرفت.

لازم به ذکر است سارقین بومی شهریار نبوده و تنها مخفیگاه انها به صورت یک خانه مجردی در شهریار واقع بوده است که این امر نیز به دلیل ارزان بوده اجاره بها در شهریار، آب و هوای بهتر شهریار نسبت به سایر نقاط استان تهران و در حاشیه بودن این شهرستان است.

در صورتی که شهروندان با احساس مسئولیت اجتماعی و رصد حضور چنین افرادی در منازل مجردی اطراف خود مراتب را به مراجع ذی ربط اطلاع دهند در آینده شاهد کمرنگ تر شدن حضور چنین افرادی در شهریار خواهیم بو.د

غرب استان تهران /

Visits: 29