کارشناسان آتش نشانی شهرستان شهریار در پی کشف علت آتش سوزی خودروی پراید

یک دستگاه خودروی پراید در شهرک کمیته شهرستان شهریار طعمه حریق شد   به گزارش شهریارنگار و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرستان شهریار، یک دستگاه خودروی پراید در شهرک کمیته شهریار به دلایل نامعلومی طعمه حریق شد.   احمد کریمی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان شهریار در همین راستا اظهار داشت: طی […]

یک دستگاه خودروی پراید در شهرک کمیته شهرستان شهریار طعمه حریق شد

 

به گزارش شهریارنگار و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرستان شهریار، یک دستگاه خودروی پراید در شهرک کمیته شهریار به دلایل نامعلومی طعمه حریق شد.

 

احمد کریمی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان شهریار در همین راستا اظهار داشت: طی تماس های مردمی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهریار حریق یک دستگاه خودروی پراید در شهرک کمیته شهریار گزارش شد.

 

وی گفت: با اعلام این خبر ماموران آتش نشانی ایستگاه‌های ۷۰۱ کهنز، ۱۰۱ مرکزی و ۵۰۱ رزکان با تجهیزات کامل به منظور اطفای حریق این خودرو، به محل حادثه اعزام شدند.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان شهریار افزود: ماموران سازمان آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه جزئیات این آتش‌سوزی را مورد بررسی قرار داده و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند.

 

کریمی عنوان کرد: در بررسی های کارشناسانه ماموران آتش نشانی مشخص شد، این خودرو به دلیل نامعلومی طعمه حریق شده که خوشبختانه آتش نشانان از گسترش آتش جلوگیری به عمل آورده و حریق را به طور کامل اطفا کردند.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرستان شهریار در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به نامشخص بودن علت آتش‌سوزی، کارشناسان سازمان آتش‌نشانی شهریار در پی بررسی ابعاد و دلایل این حریق هستند.

 

 

Visits: 86