بهترین آموزشگاه زبان شهریار کدام آموزشگاه است

برای اینکه بهترین آموزشگاه زبان شهریار را معرفی کنیم اول لازم است تا با ویژگی های یه آموزشگاه زبان خوب آشنا بشیم و ببینیم چه معیارهایی تعیین کننده کیفیت مطلو آموزشی است آموزشگاه زبان معتبر و ویژگی های آن آموزشگاه زبان معتبر کدام است؟ این سوال بسیار کوتاه و ساده به نظر می‌آید، اما جواب […]

برای اینکه بهترین آموزشگاه زبان شهریار را معرفی کنیم اول لازم است تا با ویژگی های یه آموزشگاه زبان خوب آشنا بشیم و ببینیم چه معیارهایی تعیین کننده کیفیت مطلو آموزشی است

آموزشگاه زبان معتبر و ویژگی های آن

آموزشگاه زبان معتبر کدام است؟ این سوال بسیار کوتاه و ساده به نظر می‌آید، اما جواب به آن چندان ساده نیست. خیلی از ما تجربه رفتن به آموزشگاه های زبان مختلف را داشته‌ایم: گاهی اوقات از ابتدا ناراضی بودیم، گاهی هم یکی دو ترم کلاس رفتیم و بعد از آن از استاد سوم خوشمان نیامد! بعضی جاها استادها خوب بودند اما فضای موسسه زبان چندان چنگی به دل نمی‌زد.

ویژگی های یک آموزشگاه زبان انگلیسی خوب:

آموزشگاه زبان انگلیسی در شهریارفراوان است، اما اما شناختبهترین آموزشگاه زبان شهریار روش‌هایی دارد که در اینجا به شما توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید!

  • آموزشگاه زبان معتبر، مشتری مدار است.

یکی از روش شناخت آموزشگاه زبان معتبر و مناسب، میزان توجه و اهمیت مدیران و مشاوران آن موسسه زبان به اهداف و ویژگی های دانشجویان و برطرف کردن سوالات و ابهامات مختلف آنها است.

در یک آموزشگاه زبان خوب، وظیفه اصلی پرسنل، ارائه خدمات دلسوزانه به دانشجویان است. آگاهی و تجربه استادان نیز باید باعث رشد و پیشرفت دانشجویان و ایجاد انگیزه بیشتر در بین آنها باشد تا موجب جلب رضایت دانشجو و تلاش او برای موفقیت های بیشتر شود.

  • یادگیری مناسب در فضای آموزشی مناسب اتفاق می‌افتد!

مهم ترین شاخصه هر آموزشگاه زبان انگلیسی معتبر که باید از آن برخوردار باشد، آرامش است. فضای مناسب و دوستانه آموزشی، میزان استرس زبان آموز را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. فضای آموزشی باید طوری باشد که زبان آموز احساس کند داخل خانه خودش نشسته است، چون که محیط تنش آفرین و پر استرس و پر هیاهو در بیشتر آموزشگاه ها از صدای زنگ گرفته تا رفت و آمدهای زیاد و هجمه گفت و گوهای بلند، دشمن اصلی یادگیری و آرامش است.

دکوراسیون محیط های آموزشی از جمله آموزشگاه های زبان، باید تفاوت قابل توجهی با محیط های اداری داشته باشند. علاوه بر این، فضای بیرون از کلاس ها یا همان محوطه آزاد موسسه زبان نیز باید فضایی بسیار گرم، آرام بخش و جذاب داشته که زبان آموزان محیط موسسه را علاوه بر یک فضای آموزشی، محیطی کاملا مفرح حس کنند و بتوانند چند ساعت از وقت خود را در این فضا با لذت سپری کنند.

ویژگی های آموزشگاه زبان معتبر
  • یک آموزشگاه زبان معتبر، از استادان خوب استفاده می‌کند.

تسلط داشتن بر یک زبان و حتی زبان مادرزادی، معیار مناسبی برای انتخاب استاد زبان نیست. برای مثال همه ما ایرانیان تسلط کامل بر زبان فارسی داریم که زبان مادری ماست. آیا همه ما می توانیم استاد زبان فارسی شویم و به افراد خارجی، زبان فارسی را به خوبی آموزش دهیم؟

قطعا این طور نیست.

در یک آموزشگاه زبان معتبر، باید میزان محبوبیت و رضایت از عملکرد استادان و مشاوران، به صورت نظر سنجی های دوره ای از زبان آموزان انجام شود تا هم معیاری برای سنجش و کارآمدی اساتید چه از لحاظ سطح علمی و چه از جهت مهارت تدریس و اخلاق بوده و هم ابزاری برای بالا نگه داشتن سطح آموزشی موسسه باشد.

برخی ویژگیهای بهترین آموزشگاه زبان شهریار

  • بهره مندی آموزشگاه زبان از مدرسانی با سطح دانش بالا
  • آموزش همه جانبه زبان توسط اساتید مجرب
  • منعطف بودن زمان بندی کلاس های آموزشگاه زبان
  • دارا بودن سیستم ارزشیابی مناسب
  • تجهیز کلاس ها به سیستم صمعی و بصری مدرن و به روز
  • بهره مندی از اساتید از مهارت ایجاد ارتباط بین کلاس درس و زندگی روزمره
  • توانائی ارزیابی پیشرفت و شناسایی نقاط ضعف زبان آموز

اهمیت یادگیری زبان خارجه

با توجه به پیشرفت های علمی و تکنولوژی نیاز به زبانی واحد برای تمام ملیت ها از بدیهیات جوامع امروزی است.

دستیابی به زبانی مشترک بدون شک مهمترین ابزار اشتراک گذاری علوم و فنون است. در همین راستا زبان انگلیسی بعنوان زبان بین المللی منتخب شده است. زبان انگلیسی دارای گرامر و دیکته نسبتا آسان آری نسبت به سایر زبان های لاتین است و به همین دلیل مورد استقبال عموم قرار گرفته است. البته نباید این نکته مهم را فراموش کرد که زبان های همچون آلمانی، فرانسوی، عربی و… نیز هریک به نوبه خود دارای کاربردهای وسیعی در زمینه های فرهنگی، هنری، علمی، صنعتی و…. می باشند و بدون شک برای موفقیت در هریک از حوزه های مذکور می بایست به زبان مورد نیاز آن حوزه نیز تسلط داشت.

همچنین بر اساس مقالات ارائه شده در حیطه پزشکی و روان پزشکی، یادگیری زبان دوم و یا زبان سوم و… با کاهش شانس ابتلا به بیماری هایی همچون آلزایمر در ارتباط مستقیم است.

معرفی یکی از بهترین آموزشگاه های زبان شهریار:

آموزشگاه زبان برگزیدگان بهترین آموزشگاه زبان شهریار

آموزشگاه زبان برگزیدگان نمایندگی رسمی المپیاد بین المللی زبان انگلیسی هیپو ایتالیا ، نماینده رسمی Gatehouse و همچنین دارای دپارتمان های مختلف شامل دپارتمان آموزش زبانهای چینی، بلغاری، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، عربی، ترکی استانبولی، دوبله و ترجمه فیلم، آموزش گزارشگری آب و هوا و اخبار به زبانهای انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و اسپانیایی می باشد.

آموزشگاه زبان برگزیدگان تنها مرکز دارای دپارتمان تخصصی کودک در شهریار می باشد. از امکانات این دپارتمان می توان به آموزش در فضای باز، اتاق بازی، آموزش همراه موسیقی، آموزش قرآن کریم به زبان انگلیسی، ورزش و غیره اشاره نمود.

دپارتمان نوجوانان برگزیدگان را میتوان بدون شک یکی از موفق ترین دپارتمان های منطقه دانست، مشاور آموزشی این دپارتمان به طور مدون پیگیر وضعیت درسی و آموزشی زبان آموزان بوده و تمامی رهنمود های لازم جهت پیشرفت در هر یک از چهار مهارت اصلی و فرعی زبان مورد مطالعه را ارائه میدهد. همچنین نمودار پیشرفت تحصیلی زبان آموزان به طور پیوسته و مصور در اختیار ایشان قرار میگیرد.

دپارتمان بزرگسالان برگزیدگان نیز به طور خاص متمرکز بر یادگیری مکالمه زبان انگلیسی می باشد، در این دپارتمان تمامی زبان آموزان در نخستین ترم ، موفق به برقراری ارتباط کلامی صحیح به زبان مورد مطالعه خواهند بود.

برای ورود به صفحه اینستاگرام موسسه زبان برگزیدگان روی این متن کلیک کنید

اموزشگاه زبانهای خارجی برگزیدگان
ارائه دهنده زبانهای انگلیسی ،آلمانی ،فرانسه ،کره ای، عربی و ………

  • _اعطای  معتبرترین مدارک جهان
  • _متفاوت ترین شیوه های آموزش زبان انگلیسی
  • _معرفی قویترین تیمهای ترجمه
  • _استفاده کاربردی از زبانهای خارجی
  • _برگزاری آزمون های بین المللی
  • _فعالیت های فرهنگی
  • کلاسهای پشتیبان ویژه  هفتم تا  دوازدهم
  • _برگزاری field trip و کمپ های  اموزشی برای یادگیری بهتر
  • _پشتیبان آموزشی


راه های ارتباطی

آدرس اینستاگرام
Instagram.com/brgzdgn
Instagram.com/hippo_shahriyar
Instagram.com/blt.center
کانال تلگرامی
t.me/BLT_CENTER

آدرس:

شهریار خیابان ولی عصر کوچه زمان پور پلاک ۲۰

تلفن تماس موسسه:
۶۵۲۴۰۱۸۶
۶۵۲۹۱۳۶۹
۰۹۱۹۹۶۲۵۴۴۰

Visits: 28