چرا موسسه زبان برگزیدگان شهریار را برای آموزش زبان انتخاب کنیم

اهمیت یادگیری زبان خارجه با توجه به پیشرفت های علمی و تکنولوژی نیاز به زبانی واحد برای تمام ملیت ها از بدیهیات جوامع امروزی است. دستیابی به زبانی مشترک بدون شک مهمترین ابزار اشتراک گذاری علوم و فنون است. در همین راستا زبان انگلیسی بعنوان زبان بین المللی منتخب شده است. زبان انگلیسی دارای گرامر […]

اهمیت یادگیری زبان خارجه

با توجه به پیشرفت های علمی و تکنولوژی نیاز به زبانی واحد برای تمام ملیت ها از بدیهیات جوامع امروزی است.

دستیابی به زبانی مشترک بدون شک مهمترین ابزار اشتراک گذاری علوم و فنون است. در همین راستا زبان انگلیسی بعنوان زبان بین المللی منتخب شده است. زبان انگلیسی دارای گرامر و دیکته نسبتا آسان آری نسبت به سایر زبان های لاتین است و به همین دلیل مورد استقبال عموم قرار گرفته است. البته نباید این نکته مهم را فراموش کرد که زبان های همچون آلمانی، فرانسوی، عربی و… نیز هریک به نوبه خود دارای کاربردهای وسیعی در زمینه های فرهنگی، هنری، علمی، صنعتی و…. می باشند و بدون شک برای موفقیت در هریک از حوزه های مذکور می بایست به زبان مورد نیاز آن حوزه نیز تسلط داشت.

همچنین بر اساس مقالات ارائه شده در حیطه پزشکی و روان پزشکی، یادگیری زبان دوم و یا زبان سوم و… با کاهش شانس ابتلا به بیماری هایی همچون آلزایمر در ارتباط مستقیم است.

موسسه زبان برگزیدگان

چرا موسسه زبان برگزیدگان را برای آموزش زبان انتخاب کنیم

موسسه زبان برگزیدگان نمایندگی رسمی المپیاد بین المللی زبان انگلیسی هیپو ایتالیا ، نماینده رسمی Gatehouse و همچنین دارای دپارتمان های مختلف شامل دپارتمان آموزش زبانهای چینی، بلغاری، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، عربی، ترکی استانبولی، دوبله و ترجمه فیلم، آموزش گزارشگری آب و هوا و اخبار به زبانهای انگلیسی، فرانسوی، ترکی استانبولی و اسپانیایی می باشد.

موسسه زبان برگزیدگان تنها مرکز دارای دپارتمان تخصصی کودک در شهریار می باشد. از امکانات این دپارتمان می توان به آموزش در فضای باز، اتاق بازی، آموزش همراه موسیقی، آموزش قرآن کریم به زبان انگلیسی، ورزش و غیره اشاره نمود.

دپارتمان نوجوانان برگزیدگان را میتوان بدون شک یکی از موفق ترین دپارتمان های منطقه دانست، مشاور آموزشی این دپارتمان به طور مدون پیگیر وضعیت درسی و آموزشی زبان آموزان بوده و تمامی رهنمود های لازم جهت پیشرفت در هر یک از چهار مهارت اصلی و فرعی زبان مورد مطالعه را ارائه میدهد. همچنین نمودار پیشرفت تحصیلی زبان آموزان به طور پیوسته و مصور در اختیار ایشان قرار میگیرد.

دپارتمان بزرگسالان برگزیدگان نیز به طور خاص متمرکز بر یادگیری مکالمه زبان انگلیسی می باشد، در این دپارتمان تمامی زبان آموزان در نخستین ترم ، موفق به برقراری ارتباط کلامی صحیح به زبان مورد مطالعه خواهند بود.

برای ورود به صفحه اینستاگرام موسسه زبان برگزیدگان روی این متن کلیک کنید

آدرس:

شهریار خیابان ولی عصر کوچه زمان پور پلاک ۲۰

تلفن تماس موسسه:
۶۵۲۴۰۱۸۶
۶۵۲۹۱۳۶۹
۰۹۱۹۹۶۲۵۴۴۰

Visits: 781