دستگیری زورگیر مامور نما در شهریار

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری زورگیر مامورنما خبر داد. به گزارش شهریار نگار سرهنگ”فریدون مکرمی اصل” گفت : در پی شکایت های متعدد شهروندان از فردی ملبس به لباس سرباز  Soldier نیروی انتظامی که در سطح شهر تحت عناوین مختلف اقدام به زورگیر ی می نماید،بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. فرمانده انتظامی […]

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری زورگیر مامورنما خبر داد.

به گزارش شهریار نگار سرهنگ”فریدون مکرمی اصل” گفت : در پی شکایت های متعدد شهروندان از فردی ملبس به لباس سرباز  Soldier نیروی انتظامی که در سطح شهر تحت عناوین مختلف اقدام به زورگیر ی می نماید،بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار افزود:ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته صحنه های جرم Crime موفق به شناسایی چهره وی شدند.

وی تصریح کرد:پس از شناسایی چهره فرد موصوف ماموران موفق شدند فرد موردنظر را دستگیر کنند.

سرهنگ مکرمی اصل در ادامه بیان داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی  Interrogation های تخصیی پلیس به ۱۰فقره سرقت Stealing و زورگیری اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به تشکیل پرونده قضائی برای متهم و اعزام وی به زندان Prison از شهروندان خواست از پرداخت هرگونه وجهی به مراجعه کنندگان ناشناس تحت عنوان مأموران دولتی خودداری نموده و این گونه موارد را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

زورگیر

Visits: 3