همایش تجلیل از آزادگان شهریار برگزار شد

به گزارش شهریار نگار و به نقل از بسیج ،در  همایشی که به مناسبت بیست و ششم مرداد ماه،سالروز گرامیداشت بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی صورت گرفت،از آزادگان  و ایثارگران شهرستان شهریار با عنوان الماسهای درخشان ،با حضور مسئولان این شهرستان از جمله:امام جمعه،فرماندار،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و سایر مسئولان تجلیل […]

به گزارش شهریار نگار و به نقل از بسیج ،در  همایشی که به مناسبت بیست و ششم مرداد ماه،سالروز گرامیداشت بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی صورت گرفت،از آزادگان  و ایثارگران شهرستان شهریار با عنوان الماسهای درخشان ،با حضور مسئولان این شهرستان از جمله:امام جمعه،فرماندار،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و سایر مسئولان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
در این مراسم حجت الاسلام موسی سالمی،نماینده ولی فقیه در شهریار ضمن پاسداشت و تبریک این روز،آزادگان را ستون مقاومت نظام برشمرد و اظهار داشت:آزادگان و ایثارگران، هم یادوخاطره دفاع مقدس را برای نسل آینده زنده میکنند و هم ستون مقاومت نظام اسلامی بودند.
وی اضافه کرد:صبور بودن و ایمان به خدا، آزادگان میهن اسلامی را از تحمل رنج و درد رژیم سنگدل بعثی صدام نجات داد و با افتخاری که در تاریخ ثبت شد به کشور بازگشتند.
امام جمعه شهریار در ادامه سخنرانی خود آزادگان را نماد فرهنگ پایداری و استقامت توصیف کرد و خاطر نشان کرد:این عمل به یاد ماندنی  از آزادگان سرافراز،درس ایستادگی و رشادت را به نسل آینده نشان داد و‌فهماند که تبیین فرهنگ پایداری بدون مجهادت میسر نمیشود.
حجت الاسلام سالمی در خاتمه تأکید کرد:همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند،آزادگان الماسهای درخشان میهن هستند و‌صبرو استقامت این عزیزان باعث سربلندی و عزت انقلاب اسلامی گردید.
در ادامه سخنرانی امام جمعه، سعید ناجی،فرماندار شهرستان شهریار نیز به افتخارات الماسهای درخشان ایران اسلامی اشاره کردو تصریح کرد:امروز غرور جمهوری اسلامی بر گرفته از غرور و‌افتخار آزاده های عزیز کشور است.
فرماندار شهریار ادامه داد:آزاده های امروز، دفتر خاطرات شهدا را برای نسل امروز زنده نگه میدارد و عظمت  تاریخی این بزرگمردان ‌بر کسی پوشیده نیست.
سعید ناجی در خاتمه گفت:این روز به عنوان روز غرور مردم ایران باید به بهترین نحو پاس داشته شود مردم و‌مسئولان باید ادامه دهنده راه این عزیزان برای پیشرفت کشور باشند.
شایان ذکر است:در خاتمه این همایش،آزادگان دفاع مقدس هر کدام به بیان خاطرات گذشته پرداختند و جلوه هایی از مجهادت و ایثار را در دوران اسارت خود به نمایش گذاشتند.

Visits: 17