گزارش تصویری مراسم رژه نیروهای مسلح در نخستین روز هفته دفاع مقدس در شهریار

با آغاز نخستین روز از گرامیداشت دفاع مقدس،رژه نیرو های نظامی و انتظامی با حضور مسئولان در شهرستان شهریار برگزار شد. به گزارش خبرنگار شهریار نگار سوگند منصوریان،صبح جمعه همزمان با آغاز نخستین روز از گرامیداشت دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح  نظامی،انتظامی  با حضورمردم،خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولین برگزار شد. […]

با آغاز نخستین روز از گرامیداشت دفاع مقدس،رژه نیرو های نظامی و انتظامی با حضور مسئولان در شهرستان شهریار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهریار نگار سوگند منصوریان،صبح جمعه همزمان با آغاز نخستین روز از گرامیداشت دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح  نظامی،انتظامی  با حضورمردم،خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولین برگزار شد.

در این مراسم: دکتر سعید ناجی فرماندار شهریار، حجت الاسلام موسی سالمی امام جمعه،سرهنگ امین ا…یامینی فرمانده سپاه شهرستان شهریار،حجت الاسلام یاسینی نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی دیگر از مسئولان در شهرستان شهریار برگزار شد.

این مراسم همزمان با سراسر کشور در ساعت ۸ صبح روز جمعه ۳۱ شهریور ماه با ادای احترام به شهدای گمنام آغاز شد.
حضور باشکوه مردم این شهرستان نشان دهنده فخر و افتخار مردم به دلاور مردان نیرو های مسلح که در دفاع از کیان اسلام و ایران از جان خود نیز میگذرند می باشد. امروز شهرستان شهریار با گرامی داشتن مقام شهدا و جانبازان دفاع مقدس و مدافع حرم بار دیگر با حضور گرم خود ثابت کردند که ایران و ایرانی از هیچ چیز هراس ندارند.
امروز با مشکلات زیادی روبرو بودیم اما مردم به این تاریخ با شکوه افتخار می کنند که به تعبیر رهبر معظم انقلاب : حتی یک وجب از خاکمان نیز به دست اجانب نیفتاد.
نیروی انتظامی و بسیج مردمی یکبار دیگر اقتدار و صلابت نیرو های مسلح مارا به رخ جهانیان کشیدند تا همه بدانند ایران و ایرانی در دفاع از کشور و اسلام , همیشه آماده و استوار است.

Visits: 90