انهدام کارگاه تولید مشروبات الکلی در شهریار

یک کارگاه تولید مشروبات الکلی دست ساز در شهریار شناسایی و منهدم شد به گزارش«اطلاعات آنلاین» عوامل سازمان اطلاعات نیروی فراجای غرب استان تهران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی یک کارگاه ساخت و تولید مشروبات الکلی دست ساز در شهرستان شهریار شناسایی و منهدم کردند. از این محل مقادیر متنابهی مشروبات الکلی دست ساز […]

یک کارگاه تولید مشروبات الکلی دست ساز در شهریار شناسایی و منهدم شد

به گزارش«اطلاعات آنلاین» عوامل سازمان اطلاعات نیروی فراجای غرب استان تهران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی یک کارگاه ساخت و تولید مشروبات الکلی دست ساز در شهرستان شهریار شناسایی و منهدم کردند.

از این محل مقادیر متنابهی مشروبات الکلی دست ساز و آلات و ادوات ساخت آن کشف و به همراه پرونده به دستگاه قضایی ارسال شد.

گفتنی است در پی تولید و توزیع مشروبات الکلی حاوی متانول در خردادماه سال جاری ۸۸ نفر دچار مسمومیت شدید شدند که تعدادی از آن ها کشته و تعدادی نیز نابینا شدند.

متانول در بدن، بخصوص در کبد، به چند مادهٔ سمی مثل فرمالدئید و اسید فرمیک (جوهر مورچه) تبدیل می‌شود. این ترکیبات خطرناک، بخصوص اسید فرمیک، می‌توانند سبب انواع آسیب‌های بافتی و علائم گوارشی، عصبی، چشمی و اسیدی شدن خون (اسیدوز) و در صورت مسمومیت شدید باعث نابینایی و حتی مرگ شوند

متانول در نتیجه فرایند تولید متانول تولید میشود که در صورت تولید غیر استاندارد و بدون نظارت میزان متانول از حد نقابل تحمل افزایش یافته و موجب مشکلات شئدید سلامتی و مرگ میشود.

Views: 12