کشف بیش‌از ۴۵ هزار قرص غیرمجاز در یک عطاری در شهریار

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف بیش‌از ۴۵ هزار قرص غیرمجاز در یک عطاری در شهریار خبر داد. سردار مهدی کرمی جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خبری در خصوص توزیع و فروش داروهای غیرمجاز در یک عطاری […]

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف بیش‌از ۴۵ هزار قرص غیرمجاز در یک عطاری در شهریار خبر داد.

سردار مهدی کرمی جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خبری در خصوص توزیع و فروش داروهای غیرمجاز در یک عطاری در فردوسیه بدست آمد و بررسی موضوع به صورت جدی دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی میدانی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران فرد با همدستی برادرش، در امر توزیع و فروش داروهای غیرمجاز فعالیت داشته که با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از ۲ مغازه در فردوسیه ۴۵ هزار و ۳۲۲ عدد قرص غیرمجاز کشف شد. 

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: با دستگیری دو برادر توزیع‌کننده داروی غیرمجاز، در عملیات دیگری در بازرسی از منزل پدرزن یکی از متهمان، بیش از ۵ هزار قرص غیرمجاز دیگر کشف و سه متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران منتقل شدند.

Visits: 16