کشف اسکناس جعلی در امیریه شهریار

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان از کشف اسکناس جعلی در امیریه شهریار خبر داد.  به گزارش خبرفوری،سرهنگ”احمد ناصری” با اعلام این خبر گفت: برابر اعلام ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ امیریه شهریار در خصوص دریافت گزارش مردمی مبنی بر استفاده برخی افراد گذری با خودروی ام وی ام از پول های جعلی و خرید از […]

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان از کشف اسکناس جعلی در امیریه شهریار خبر داد.

کشف اسکناس های جعلی در "امیریه" شهریار

 به گزارش خبرفوری،سرهنگ”احمد ناصری” با اعلام این خبر گفت: برابر اعلام ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ امیریه شهریار در خصوص دریافت گزارش مردمی مبنی بر استفاده برخی افراد گذری با خودروی ام وی ام از پول های جعلی و خرید از برخی مغازه ها، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با آغاز بررسی های ماموران انتظامی و تایید صحت موضوع، سرانجام در نزدیکی یکی از میادین شهرک امیریه شهریار، یک دستگاه خودروی ام وی ام سرمه ای رنگ در حال خرید میوه مشاهده شد که بلافاصله خودرو توقیف و دو  سرنشین آن دستگیر شدند.

سرهنگ ناصری بیان داشت: افراد فرصت طلب که در کنار خیابان در حال خرید میوه از یک وانت با پول های جعلی بودند، دستگیر شدند و مبلغ ۷ میلیون ریال پول جعلی از متهمان کشف و در بازرسی تکمیلی از سرنشین دیگر خودرو، مبلغ ۱۶ میلیون ریال، چک پول یک میلیون ریالی جعلی کشف و در بازدید خودرو از زیر صندلی شاگرد، مبلغ ۵۵ میلیون ریال چک پول جعلی دیگر نیز کشف شد.

 به گفته این مقام انتظامی، با توجه به اظهارات ضد و نقیض هر دو متهم، پرونده ای در این خصوص تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

Visits: 28