چهار هزار مترمربع از حریم رودخانه سیاه آب در شهریار رفع تصرف شد

سرپرست امور منابع آب شهریار، ملارد و قدس از رفع تصرف چهار هزار متر مربع از حریم و بستر رودخانه سیاه آب در منطقه نصیرآباد و خادم آباد شهریار خبر داد. از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، حسین زنگویی روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: با تلاش تیم گشت و بازرسی آب های سطحی […]

سرپرست امور منابع آب شهریار، ملارد و قدس از رفع تصرف چهار هزار متر مربع از حریم و بستر رودخانه سیاه آب در منطقه نصیرآباد و خادم آباد شهریار خبر داد.

از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، حسین زنگویی روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: با تلاش تیم گشت و بازرسی آب های سطحی این شرکت و دریافت دستور قضایی توسط کارشناسان حقوقی؛ چهار هزار متر مربع از زمین های بستر و حریم رودخانه سیاه آب یک رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای قانون توزیع عادلانه آب و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز انجام شد، ادامه داد: در این عملیات خاکریزی، تسطیح، نهال کاری، احداث پرچین، دیوارکشی به وسیله بلوک های سیمانی، باغ و بناهای مسکونی با حضور نیروی انتظامی و یگان امداد شهریار رفع تصرف شد.

زنگویی به افرادی که قصد خرید زمین و یا ساخت و ساز در مجاورت مجاری آب‌های سطحی را دارند، هشدار داد که قبل از هرگونه اقدام جهت اطلاع از میزان بستر و حریم و ضوابط قانونی آن، به امور منابع آب شهریار مراجعه کنند تا از هرگونه سوء استفاده سودجویان و ورود ضرر و زیان به افراد جلوگیری شود.

رفع تصرف ۲ هزار متر مربع از زمین های بستر رودخانه کن در اسلامشهر

مدیر امور منابع آب اسلامشهر از رفع تصرف ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع از زمین های بستر رودخانه کن در شاتره شهرستان اسلامشهر خبر داد.

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران روز دوشنبه به نقل از فرهاد اکبرپور اعلام کرد: با تلاش کارشناسان فنی و حقوقی و تیم گشت و بازرسی منابع آب های سطحی امور منابع آب شهرستان اسلامشهر پس از انجام کارشناسی های لازم با دریافت دستور قضایی مساحتی به میزان ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع از بستر رودخانه کن از توابع شهرستان اسلامشهر رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه تصرفات صورت گرفته شامل دیوارکشی، فنس کشی در بستر و حریم رودخانه کن، واقع در محدوده روستای شاتره است، خاطرنشان کرد: با این اقدام مساحتی در حدود ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع از بستر رودخانه مذکور رفع تصرف شد.

این مسئول گفت: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه ها معامله ملکی انجام می دهند حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب اسلامشهر بگیرند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.

اکبرپور یادآور شد: این امور در جایگاه حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد لازم را انجام می دهد.

Visits: 13