شلیک مرگ به مرد همسایه و قتل در شهریار / قاتل مسلح غافلگیر شد

حوادث شهرستان شهریار : چگونگی قتل در شهریار/مرد همسایه که در جریان اختلاف قدیمی در درگیری مرد جوان رابا شلیک گلوله به قتل رسانده ومتواری شده بود پس از چهار ماه زندگی مخفیانه باتلاش کارآگاهان جنایی غرب استان تهران در شهریار دستگیر شد.     به گزارش شهریار نگار و به نقل از رکنا، رسیدگی به […]

حوادث شهرستان شهریار : چگونگی قتل در شهریار/مرد همسایه که در جریان اختلاف قدیمی در درگیری مرد جوان رابا شلیک گلوله به قتل رسانده ومتواری شده بود پس از چهار ماه زندگی مخفیانه باتلاش کارآگاهان جنایی غرب استان تهران در شهریار دستگیر شد.

   

شلیک مرگ به مرد همسایه در شهریار / قاتل مسلح غافلگیر شد قتل در شهریار

به گزارش شهریار نگار و به نقل از رکنا، رسیدگی به این پرونده از ۸ تیر ماه از وقتی کلید خورد که ۲ مرد همسایه درجریان اختلاف برسر اراضی باغ به جان هم افتادند و یکی از آنها در اثر شلیک گلوله با ناحیه سر  بر روی زمین افتاد. فریدون که با دیدن چنین صحنه ای شوکه شده بود خیلی زود پا به فرار گذاشت. ناصر که غرق درخون شده بود به بیمارستان امام سجاد شهریار منتقل شد علی رغم تلاش تیم درمان ناصر پس از چند روز در اثر عمق جراحتی که داشت جان باخت. با مرگ ناصر بودکه کارآگاهان جنایی به بیمارستان آمدند و درنخستین تحقیقات باتوجه به شناسایی ضارب، به دستور بازپرس  پرونده متهم متواری تحت تعقیب پلیس قرارگرفت.

سرانجام پس از ۴ ماه از وقوع جنایت وقتی متهم فراری سروکله اش در محل زندگی اش پیدا شد کارآگاهان شهریار او را دستگیر کردند.

متهم پس از دستگیری درهمان بازجویی های مقدماتی لب به اعتراف گشود و راز قتل در شهریار را برملا کرد.

متهم درحالی که از وقوع جنایت به شدت پشیمان بود در اظهاراتش گفت: اختلاف های من با مقتول بر سر باغ بود و روز حادثه وقتی باهم دست به یقعه شدیم من هرگز قصد کشتن اورا نداشتم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد با اسلحه ای که در جیبم بود و همراه یکی از دوستانم که درباغ حضور داشت با ناصر درگیر شدیم و من گلوله ای به طرف ناصر شلیک کردم که به سرش اصابت کرد.

  وقتی با این صحنه روبرو شدم پابه فرار گذاشتم وقتی متوجه شدم او در بیمارستان فوت شده به شدت پشیمانم شدم و زندگی مخفیانه خود را ادامه دادم دراین مدت بارها میخواستم خودم را به پلیس معرفی کنم اما از ترس نمی‌توانستم اراده ام را عملی کنم.

پس از اعتراف های متهم وی به دادسرا منتقل شد و در صف محاکمه قرار خواهد گرفت.

Visits: 22