پایان سرقت های سریالی دزد خودروهای شهریار / زندان ایستگاه آخر

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در جریان وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: ماموران پایگاه آگاهی شهرستان شهریار پس از تجزیه و تحلیل سرقت های انجام شده و شیوه و شگرد سرقت ها و بازبینی دوربین های مدار بسته موفق به […]

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: در جریان وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پایگاه آگاهی شهرستان شهریار پس از تجزیه و تحلیل سرقت های انجام شده و شیوه و شگرد سرقت ها و بازبینی دوربین های مدار بسته موفق به شناسایی یک سارق محتویات خودرو در نصیرآباد شهریار شدند.

سرهنگ فتاحی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه سارق را در مخفیگاهش در نصیرآباد دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان شهریار تصریح کرد: متهم در بازجویی های پلیس و مواجهه با مستندات و ادله موجود لب به اعتراف گشود و از ۵۵ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در شهرستان شهریار رمز گشایی شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و برابر احکام صادره قضائی روانه زندان تهران بزرگ شد.

Visits: 6