نقاهتگاه برای بیماران کرونایی در شهریار

شهریارنگار پایگاه اجتماعی شهر شهریار (www.shahriarnegar.com) فرماندار شهرستان شهریار گفت: چند نقاهتگاه با هماهنگی های ایجاد شده برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا در سطح شهرستان شهریار ایجاد می شود. به گزارش شهریارنگار و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهریار نورالله طاهری افزود: برای تسهیل در امر پذیرش بیماران و ارائه خدمات درمانی بهتر […]

شهریارنگار پایگاه اجتماعی شهر شهریار (www.shahriarnegar.com)

فرماندار شهرستان شهریار گفت: چند نقاهتگاه با هماهنگی های ایجاد شده برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا در سطح شهرستان شهریار ایجاد می شود.

به گزارش شهریارنگار و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهریار نورالله طاهری افزود: برای تسهیل در امر پذیرش بیماران و ارائه خدمات درمانی بهتر به آنها با رایزنی و تصمیمات اتخاذ شده تخت های بیمارستانی این شهرستان افزایش می یابد.

وی ادامه داد: دستور داده ایم برای ساماندهی درست و نظم دهی مناسب، زمان بندی در بیمارستان ها صورت بگیرد.

طاهری، بهره گیری از ظرفیت درمانی و بیمارستانی شهرستان شهریار را موضوعی مهم عنوان کرد و گفت: مسئولان بیمارستان ها تجهیزات مورد نیاز خود را اعلام کنند تا به سرعت برای آنها فراهم شود.

فرماندار شهرستان شهریار تصریح کرد: به هیچ وجه نباید بیماری به مراکز درمانی مراجعه کند و بیمارستان ها در ارائه خدمات ضعیف عمل کنند.

طاهری افزود: تقاضا دارم همه با عزمی راسخ تمام توان خود را برای درمان بیماران بکار بگیرند، ما نیز همواره پشتیبان و تسهیل کننده امور مرتبط خواهیم بود.

وی گفت: مراقبان سلامت از شنبه در بیمارستان ها مستقر می شوند تا به محض این که بیماری فردی با تشخیص کرونا مثبت تشخیص شد، از همانجا با خانواده‌ها تماس خواهند گرفت و نسبت به شناسایی، ایزوله‌سازی و قرنطینه وی در خانه اقدام می کنند.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران واقع شده است.

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت، تاکنون ۱۱ هزار و ۳۶۴ نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۵۱۲ نفر جان خود را از دست داده و ۳۵۲۹ تن دیگر بهبود یافته اند. 

استان تهران با نزدیک سه هزار بیمار کرونایی بیشترین آمار ابتلا به این ویروس را در سطح کشور دارد. 

Visits: 1