نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی و صنعتی با فرماندار شهرستان شهریار

نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی و صنعتی با فرماندار شهرستان شهریار دکتر ناجی در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی و صنعتی: حمایت از تولید، کلید حل مشکل اشتغال است فرماندار شهرستان شهریار در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی و صنعتی گفت: مشکل اشتغال را باید به دست تولیدکنندگان و فعالان این حوزه حل کنیم چرا […]

نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی و صنعتی با فرماندار شهرستان شهریار

دکتر ناجی در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی و صنعتی:

حمایت از تولید، کلید حل مشکل اشتغال است

فرماندار شهرستان شهریار در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی و صنعتی گفت: مشکل اشتغال را باید به دست تولیدکنندگان و فعالان این حوزه حل کنیم چرا که حمایت از تولید کلید حل مشکل اشتغال است

بنا بر این گزارش در این نشست که ژاله رو معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان شهریار و خلیلی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شهریار نیز حضور داشتند،

فعالان اقتصادی و صنعتی دیدگاه ها، نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینه فعالیت خود و راهکارهای برون رفت از مشکلات موجود در مسیر تولید و اشتغالزایی را بیان کردند.
در بخش دیگری از این نشست

دکتر سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار ضمن پاسخگویی به برخی از سوالات مطرح شده گفت: برای برون رفت از وضعیت فعلی و تغییر نوع نگاه و نگرش منفی در حوزه تولید و نابسامانی های موجود، نیازمند برنامه ریزی و کار و تلاش مضاعف هستیم.


فرماندار شهرستان شهریار

با اشاره به برخی از اعمال سلیقه ها در برخورد با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی گفت:

متاسفانه برخی از برخوردهای سلیقه ای سبب ایجاد یاس و ناامیدی در بین برخی از تولیدکنندگان شده است

که شهرداری ها وادارات کار، تامین اجتماعی، دارایی و محیط زیست می توانند

با توجه بیشتر به این موضوع و دوری از برخوردهای سلیقه ای به تولیدکنندگان کمک کنند.
نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار با اشاره به برگزاری نشست های هم اندیشی گفت: با برگزاری نشست های هم اندیشی این فرصت ایجاد می شود

که ضمن آشنایی با مسایل فی مابین، میزان تفاهم افزایش می یابد تا با انسجام و قوت بیشتر برای حل مسایل و مشکلات حرکت کنیم.
ناجی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را مستحکم کننده پایه های جامعه دانست و اظهار داشت: دولت تمام تلاش خود را برای گره گشایی از مشکلات اقتصادی داشته است و در این مسیر گام های محکمی برداشته است که در بسیاری موارد با حوزه سیاست گره خورده است.
فرماندار شهریار مجموعه فعالیت و اقدامات فرمانداری را بسیار گسترده توصیف کرد و گفت:

حوزه های مختلف امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در گستره فعالیت فرمانداری است و پرداختن به این موارد نیازمند کار کارشناسی و برگزاری نشست ها و جلسات است که شاید زمینه پیگیری تمام و کمال مسایل و مشکلات حوزه اقتصادی را از ما سلب کند و اولویت کار را داشته باشد چرا که نیاز اساسی مردم بوده است.
وی توجه به بخش سلامت را که از نیازهای اساسی مردم بوده است بخشی از اقدامات فرمانداری دانست که اگر پیگیری لازم صورت نمی گرفت امروز مشکلات اساسی برای مردم ایجاد می شد.
فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به فعالیت ها و اقدامات مختلف فرمانداری،

گستردگی حوزه های مختلف در سطح شهرستان را از پیچیدگی های موجود در مدیریت شهرستان دانست و گفت: وجود ۷ شهر، ۷ شهردار و ۷ شورای شهر در شهرستان شهریار و وجود مدیریت های مختلف محلی نیازمند پیگیری و هماهنگی بسیار است.
دکتر ناجی افزود:

در شرایط کنونی از همه کسانی که سرمایه خود را در مسیر تولید و اقتصاد وارد کرده اند باید قدردانی کرد چرا که این حوزه موانع و مشکلات فراوانی دارد که باید در جهت رفع آنها حرکت کرد.
فرماندار شهرستان شهریار نیاز سالیانه شهرستان به اشتغال را در حدود ۱۰ هزار شغل برآورد کرد و گفت: این نیاز را باید به دست تولیدکنندگان و فعالان این حوزه حل کنیم و باید برای حل مشکل اشتغال از تولیدکنندگان حمایت کنیم.

 

Visits: 2