استقرار مطب پزشک متخصص در شهریار موجب ارتقای شاخص های توسعه انسانی است

آدرس و تلفن مطب پزشکان متخصص شهریار به منظور سهولت دسترسی شهروندان شهریار و در این مطلب گرد آوری و منتشر شده است

در سال های اخیر شاهد تاسیس مطب پزشک متخصص در شهریار بوده ایم.

از دهه ۹۰ میلادی به این سو، هر سال گزارشی توسط سازمان ملل منتشر می شود که در آن کشور ها بر اساس شاخص های توسعه(آموزشی، بهداشتی، اقتصادی، اجتماعی، محیط زیست و …)مورد ارزیابی و مقایسه قرار می گیرند.
بر مبنای این ارزیابی کشورها به دسته های توسعه یافته، با توسعه متوسط و با توسعه کم تقسیم می شوند.

یکی از مهمترین شاخص های ارزیابی توسعه انسانی کشور ها توسعه خدمات بهداشتی است که یکی از پارامتر های ارزیابی آن سرانه تعداد پزشکان به جمعیت است.

امروز با توجه به اپیدمی بیماری کرونا شاید توسعه بهداشتی و سرانه پزشکان اهمیت بیشتری نیز پیدا کرده است.

طبق امار ها میانگین سرانه پزشک ۵ نفر به ازای هر هزار نفر جمعیت است که اما در ایران این میزان تنها۱.۵ پگزشک به ازای هر ۱۰۰۰ نفر جمعیت می باشد.

طبق بررسی های به عمل آمده توسط انجمن شهریار نگار با توجه به توزیع ناعادلانه خدمات بهداشتی در کشور سرانه بهره مندی شهروندان شهریار از حضور پزشکان در شهریار حتی بسیار کمتر از این میزان نیز است.

بی شک استقرار مطب پزشکان متخصص شهریار میتواند علاوه بر رشد شاخص های توسعه موجب سهولت دسترسی شهروندان شهریار به خدمات پزشکی باشد.

وجود پزشک متخصص داخلی در شهریار، دکتر متخصص قلب در شهریار، متخصص پوست و مو در شهریار، متخصص زنان و نازائی در شهریار و سایر تخصص های پر کاربرد مانند متخصص ارتپدی در شهریار

و… موجب کاهش صفه های طولانی، جلوگیری از مراجعه شهروندان به تهران، کاهش هزینه های شهروندان و افزایش رضایت ایشان خواهد بود.

لذا انجمن شهریار نگار به منظور سهولت دسترسی شهروندان به تلفن پزشکان متخصص شهریار و اطلاع شهروندان از آدرس مطب دکتر متخصص در شهریار اقدام به گرد آوری و انتشار اطلاعات این عزیزان در سطح شهرستان شهریار نموده است.

شهروندان گرامی می تواندد از طریق ورود به لینک زیر آدرس و شماره تلفن پزشکان متخصص شهریار و حومه از جمله پزشک متخصص در اندیشه و… را مشاهده نمایند.

آدرس و شماره تلفن مطب پزشک متخصص در شهریار

شماره تلفن و آدرس مطب پزشکان شهریار

Visits: 12