۱۰۰۰ فروشگاه کالابرگ الکترونیکی در شهریار کالا عرضه میکنند

فعالیت ۱۰۰۰ فروشگاه برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در شهریار ۱۰۰۰ فروشگاه کالابرگ الکترونیکی در شهریار کالا عرضه میکنند شهریار- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهریار از فعالیت ۱۰۰۰ فروشگاه زنجیره ای و خرد برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در این شهرستان خبر داد. به گزارش، علی ابریشم کار پیش از ظهر دوشنبه […]

فعالیت ۱۰۰۰ فروشگاه برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در شهریار

فروشگاه کالابرگ الکترونیکی در شهریار

۱۰۰۰ فروشگاه کالابرگ الکترونیکی در شهریار کالا عرضه میکنند

شهریار- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهریار از فعالیت ۱۰۰۰ فروشگاه زنجیره ای و خرد برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش، علی ابریشم کار پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص مرحله جدید طرح ملّی کالابرگ الکترونیک اظهار داشت: از ۳۱ تیرماه و با اجرای مرحله جدید از طرح کالابرگ، در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومان از اعتبار یارانه ۴۰۰ هزار تومانی معادل ۵۰ درصد، افزایش اعتبار بدون سقف برای خانوارها اعمال می‌شود. ️

وی با بیان این‌که پرداخت یارانه برای جبران افزایش قیمت ۱۱ قلم کالای اساسی با حجم مشخص تمرکز دارد، افزود: در مرحله جدید، میزان اختلاف تورّمی کالاهای اساسی از سال ۱۴۰۱ بدون سقف ۸۰ هزار تومان برای مردم شارژ می‌شود.

ابریشم کار عنوان داشت: تاکنون نزدیک به ۱۰۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای و خرد در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در شهرستان شهریار فعال و توزیع قابل قبولی شکل گرفته است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهریار گفت: همه خانوارهای مشمول طرح می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملّی اعتبار «شما» و یا شماره‌گیری #۱۴۶۳ *۵۰۰* از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند.

Visits: 163