عاملین نزاع دسته جمعی در ملارد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری ۷ نفر از عاملین نزاع دسته جمعی این شهرستان خبر داد به گزارش ایرنا، سرهنگ “منصور خدایی” عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی بین دو گروه از اراذل و […]

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری ۷ نفر از عاملین نزاع دسته جمعی این شهرستان خبر داد

به گزارش ایرنا، سرهنگ “منصور خدایی” عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی بین دو گروه از اراذل و اوباش به صورت مسلحانه با استفاده از چاقو، قمه و سلاح گرم ؛ بلافاصله ماموران پلیس جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: متهمین بعد از حضور ماموران، از محل متواری شدند اما ماموران ضمن شناسایی عاملان نزاع دسته جمعی، در چهار عملیات مختلف ۷ نفر از عاملان درگیری را در مخفیگاهشان دستگیر کردند که از آنها سلاح شکاری وینچستر و تعدادی شمشیر و قمه کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان دستگیر شده بلافاصله پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده و با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ خدایی با اشاره به اینکه شهروندان از حضور سریع و اقدام شجاعانه پلیس در دستگیری همه عاملان نزاع دستجمعی اعلام رضایت داشته اند تصریح کرد: امنیت و سلامت شهروندان عزیز وظیفه پلیس بوده و با تمام توان تلاش خواهیم کرد امنیت و ارامش را به شهروندان هدیه نماییم.

دستگیری ۲۵ سارق و کشف ۳۸ فقره سرقت در شهرستان بهارستان

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان هم از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۲۵ سارق و کشف ۳۸ فقره سرقت در نیمه اول آذر ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ مجید عسکری نیا اظهار داشت: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و مطالبات شهروندان، طرح عملیاتی مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت، به صورت مستمر در شهرستان بهارستان درحال اجراء است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان افزود: اجرای این طرح در شهرستان بهارستان نتایج موثری به دنبال داشته است که در این خصوص می توان به دستگیری ۲۵ سارق و کشف ۳۸ فقره سرقت اشاره کرد.

سرهنگ عسکری نیا با اشاره به کشف ۷ دستگاه خودرو سرقتی در جریان اجرای این طرح، تصریح کرد: شهروندان عزیز از رها کردن خودروهای شخصی در خیابان ها و معابر بدون استفاده از تجهیزات ایمنی و بازدارنده تا حد امکان خودداری و از پارکینگ های عمومی استفاده کنند.

Visits: 24