شرکت هرمی در شهریار

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری ۱۹ سرشاخه شرکت هرمی در شهریار خبر داد . فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: با تلاش مأموران کلانتری ۱۹ شهرک جعفریه، یک شرکت هرمی در این شهرک شناسایی و ۱۹ نفر در این رابطه دستگیر شدند. به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار ، ظهر شنبه در جمع […]

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری ۱۹ سرشاخه شرکت هرمی در شهریار خبر داد .

19 عضو یک شرکت هرمی در شهریار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: با تلاش مأموران کلانتری ۱۹ شهرک جعفریه، یک شرکت هرمی در این شهرک شناسایی و ۱۹ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار ، ظهر شنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی، مبنی بر فعالیت افرادی در قالب یک شرکت هرمی در شهرستان شهریار ( شهرک جعفریه )، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۹ شهرک جعفریه با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل فعالیت این شرکت هرمی شده و پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه، ۱۹ نفر از اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی در شهریار را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: مأموران در بازرسی از محل فعالیت آن‌ها مقادیری جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی و دو دستگاه کیس رایانه را کشف و متهمان دستگیر شده به صراحت به فعالیت و عضویت در شرکت هرمی اعتراف کردند.

فتاحی با بیان این که اکثر متهمان دستگیر شده افراد غیربومی هستند، خاطرنشان کرد: کلاهبرداران با سوء استفاده از مشکلات اقتصادی جوانان شهرستان‌های دور افتاده در ابتدا با جلب اعتماد آن‌ها از راه‌های مختلف، به بهانه کار در شرکت‌های پردرآمد، به شهریار دعوت کرده و با سوء استفاده، آن‌ها را مجبور به ادامه همکاری در شرکت هرمی و عضوگیری می‌کردند.

فتاحی تصریح کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که اعضای این شبکه مبالغی را از زیر مجموعه‌های خود دریافت کرده‌اند و مجموع کلاهبرداری‌های صورت گرفته توسط این باند در دست بررسی است.

وی در پایان خطاب به شهروندان گفت: در صورت مواجهه با موارد مشکوک که با سرمایه کم پیشنهاد درآمدهای هنگفت می‌دهند، موضوع را از طریق مراجع قضائی و انتظامی پیگیری کرده تا در دام این افراد شیاد گرفتار نشوند.

Visits: 14