این ۳ جوان خطرناک در شهریار زورگیری می کردند – زورگیری در شهریار

سه زورگیر سابقه دار که با تهدید سلاح سرد یک خودرو را ربوده وبا زاغ زنی در محله های خلوت شهریار از عابران پیاده زورگیری می‌کردند با تلاش کارآگاهان غرب استان تهران شناسایی و دستگیر شدند. سرهنگ فضل اله سواری پور، رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: رسیدگی به این پرونده از یک هفته […]

سه زورگیر سابقه دار که با تهدید سلاح سرد یک خودرو را ربوده وبا زاغ زنی در محله های خلوت شهریار از عابران پیاده زورگیری می‌کردند با تلاش کارآگاهان غرب استان تهران شناسایی و دستگیر شدند.

این ۳ جوان خطرناک را می شناسید؟/ آنها در شهریار زورگیری می کردند

سرهنگ فضل اله سواری پور، رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: رسیدگی به این پرونده از یک هفته پیش در جریان مراجعه چندین مالباخته اداره پلیس شروع شد. کارآگاهان در تحقیقات تخصصی توانستند ۳ سارق  زورگیر  را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ نفر را بهمراه چاقوهای که به همراه داشتند  دستگیر  کنند.

این متهمان که همگی دارای سابقه کیفری هستند در بازجویی ها به  سرقت  یک خودرو و زورگیری از چندین عابر پیاده و سرقت گوشی و سایر اموالشان اعتراف کردند. تاکنون تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند و ادامه شناسایی مالباختگان کماکان ادامه دارد.

سرهنگ سواری پور با هشدار به ناامن کنندگان محله های غرب استان تهران گفت: پلیس با جدیت کامل از تمام ظرفیت های خود برای دستگیری سارقان و زورگیران استفاده می‌کند و این افراد به یاد داشته باشند که پلیس در کمترین زمان ممکن آنهارا دستگیر وتحویل قانون خواهد داد.

وی به مردم توصیه کرد هنگام ترددهای خود در ساعات خلوت روز یا شب حتما احتیاط کنند و در صورت دیدن افراد مشکوک موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

Visits: 39