رونمایی از اولین کتاب عکس انجمن عکاسان شهریار

از اولین کتاب عکس انجمن عکاسان شهریار رونمایی شد. آیین رونمایی از کتاب “ده سال صد عکس” که ماحصلی از فعالیت ده ساله انجمن عکاسان شهریار است و همچنین جشن دهمین سال تاسیس انجمن عکاسان شهریار، روز نهم شهریور ماه جاری در اردوگاه شهید منتظری ، شهریار با استقبال پرشور علاقه مندان به عکاسی و […]

از اولین کتاب عکس انجمن عکاسان شهریار رونمایی شد.

آیین رونمایی از کتاب “ده سال صد عکس” که ماحصلی از فعالیت ده ساله انجمن عکاسان شهریار است و همچنین جشن دهمین سال تاسیس انجمن عکاسان شهریار، روز نهم شهریور ماه جاری در اردوگاه شهید منتظری ، شهریار با استقبال پرشور علاقه مندان به عکاسی و باشکوه هرچه تمام تر برگزار گردید.

حضور اساتید و پیشکسوتان عرصه هنر و عکاسی چون منوچهر یگانه دوست ،محمد نوروزی ، مهدی سروری و همچنین اساتید فرهیخته هنر شهرستان شهریار ، داور پروین (تذهیب),احمدفرجی(شاعر و پژوهشگر),محمد ابراهیم خیریه (خوش نویس),یعقوب نوروزی(موسیقیدان),سیامک شیری (نقاش)و دیگر اساتید زینت بخش این رویداد مبارک بود.

ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد شهریار جناب دکترعبدالرضا علی پناه ضمن حضور در این مراسم طی سخنانی از لزوم اهمیت به هنر و هنرمند در جامعه سخن گفتند و در اخر روز هایی بهتر را برای انجمن عکلاسان نوید دادند.
طی این مراسم از پیشکسوتان ,حامیان,همراهان مو مشوقان انجمن عکاسان و هیئت موسسین این انجمن : آقایان علیرضااکبری،حسین نریمانی،امیرحسین بغدادی ،هادی صمدی، حامد تاجیک ، مهدی خزائی و همچنین۴۰ عکاس صاحب اثر در کتاب “ده سال صد عکس” تقدیر به عمل آمد.
در پایان جناب آقای هادی صمدی بنیان گذار و رئیس انجمن عکاسان شهریار در جایگاه حضور یافتند و پس از قرائت بیانیه هیئت موسس به این نکته اشاره داشتند که کلیه هزینه های فعالیت یک دهه انجمن و چاپ کتاب ده سال صد عکس توسط خود اعضاء و به همت آنان صورت گرفته است.
در پایان مراسم کتاب توسط اعضاء هیئت موسس و هنرمندان فرهیخته شهرستان شهریار رونمایی شد.

Visits: 86