دستگیری ۴۷ مال خر و ۱۱ سارق در غرب استان تهران

دستگیری ۴۷ مال خر و ۱۱ سارق در غرب استان تهران  رئیس پلیس آگاهی استان از اجرای مرحله دوم طرح عملیاتی کنترل صنوف و مبارزه با مالخران در شهرستان های غرب استان تهران در سه روز گذشته و دستگیری ۴۷ مال خر و ۱۱ سارق خبر داد. به گزارش شهریار نگار سرهنگ  زند  گفت: این […]

دستگیری ۴۷ مال خر و ۱۱ سارق در غرب استان تهراندستبند

 رئیس پلیس آگاهی استان از اجرای مرحله دوم طرح عملیاتی کنترل صنوف و مبارزه با مالخران در شهرستان های غرب استان تهران در سه روز گذشته و دستگیری ۴۷ مال خر و ۱۱ سارق خبر داد.
به گزارش شهریار نگار سرهنگ  زند  گفت: این طرح چند روز گذشته و  در راستای اجرای مرحله دوم طرح عملیاتی کنترل صنوف و مبارزه با مالخران در شهرستان های غرب استان تهران -با مرکزیت شهریار به عنوان مرکز غرب استان تهران- با موضوع پیشگیری از سرقت و کاهش سایر جرائم در شهرستان های غرب استان تهران اجرا شد.
وی ادامه داد: طی اجرای این طرح در چند  روز گذشته تعداد ۴۷ مال خر و ۱۱ سارق محتویات خودرو و منزل دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی غرب استان تهران انتقال داده شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت : ماموران در بازرسی از مخفیگاه آنها تعداد بسیار زیادی محتویات داخل خودرو و منزل کشف کردند.
کرمی زند در پایان با اجرای این طرح ها گفت: هدف از اجرای این طرح ها افزایش احساس امنیت در جامعه است و مشارکت و همکاری شهروندان در این خصوص ، پلیس را در اجرای هرچه بهتر ماموریت هایش یاری خواهد کرد .

Visits: 32