دستگیری مالخر با ۵۶ قلم اموال مسروقه در ” شهریار “

با تلاش ماموران پایگاه آگاهی”شهریار” یک مالخر دستگیر و ۵۶ قلم اموال مسروقه از مخفیگاهش کشف شد. سرهنگ”پیمان فتاحی” در گفت ‌و گو با خبرگزاری پلیس گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی قطعات خودرو و ساختمان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.فرمانده انتظامی شهرستان شهریار افزود: مأموران پایگاه آگاهی تحقیقات میدانی […]


با تلاش ماموران پایگاه آگاهی”شهریار” یک مالخر دستگیر و ۵۶ قلم اموال مسروقه از مخفیگاهش کشف شد.


سرهنگ”پیمان فتاحی” در گفت ‌و گو با خبرگزاری پلیس گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی قطعات خودرو و ساختمان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار افزود: مأموران پایگاه آگاهی تحقیقات میدانی خود را برای شناسایی و دستگیری مالخران را با تشدید سرکشی ها از ضایعاتی ها آغاز کردند.
سرهنگ فتاحی تصریح کرد: تحقیقات میدانی پلیس در این رابطه ادامه داشت تا این که اطلاعاتی در خصوص خرید و فروش شبانه اموال مسروقه بدست آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار گفت: مأموران پایگاه آگاهی پس از چند شبانه روز کنترل نامحسوس با اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی یک متهم مالخر را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این عملیات ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۵۶ قلم لوازم مسروقه شامل؛ کابل برق، سنگ فرز، دستگاه دریل، هیلتی، دوچرخه، دینام کولر، گیربکس موتورسیکلت، جک درب، پمپ آب، باتری خودرو، تابلو برق، کامپیوتر خودرو، جرثقیل دستی، جک خودرو، کپسول گاز،موتور یخچال، کفکش و سم پاش را کشف کردند.
سرهنگ فتاحی تصریح کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده و با شناسایی اموال مسروقه توسط تعدادی از مالباخته ها، به خرید اموال مسروقه اعتراف کرد.
وی خاطرنشان کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان و کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد

Visits: 21