دستگیری فرد مامورنما در اندیشه شهریار؛ او با چراغ گردان اخاذی می‌کرد

بنا بر اعلام فرمانده انتظامی شهرستان شهریار فردی که با معرفی خود تحت عنوان مامور انتظامی اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کرد، دستگیر شد. سرهنگ پیمان فتاحی گفت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص اخاذی، با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ اندیشه فردی که با معرفی خود به عنوان مامور و استفاده از […]

بنا بر اعلام فرمانده انتظامی شهرستان شهریار فردی که با معرفی خود تحت عنوان مامور انتظامی اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کرد، دستگیر شد.

دستگیری مامورنما؛ با چراغ گردان اخاذی می‌کرد

سرهنگ پیمان فتاحی گفت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص اخاذی، با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ اندیشه فردی که با معرفی خود به عنوان مامور و استفاده از لباس پلیس اقدام به اخاذی از شهروندان می‌کرد، در شهر اندیشه شهریار مورد شناسایی قرار گرفت.

دستگیری فرد مامورنما در اندیشه شهریار

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار افزود: ماموران انتظامی با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی متهم در فاز یک اندیشه شدند و با هماهنگی مقام قضائی با تعقیب و مراقبت، وی در عملیاتی با یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ مجهز به چراغ گردان دستگیر شد.

سرهنگ فتاحی با بیان این که متهم در هنگام دستگیری لباس نظامی بر تن داشت و بیش از ۱۰ فقره سرقت بدین شیوه انجام داده، تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده با دستور مقام قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه آگاهی منتقل شد.

Visits: 37