جاعلان میلیاردی ملک در شهریار دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری اعضای باند جاعلان ملک ۱۸۰ میلیارد ریالی در شهریار خبر داد. سرهنگ فضل اله سواری‌پور رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در تشریح دستگیری اعضای باند جاعلان ملک ۱۸۰ میلیارد ریالی در شهریار اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده از مرجع […]

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری اعضای باند جاعلان ملک ۱۸۰ میلیارد ریالی در شهریار خبر داد.

جاعلان میلیاردی حوزه ملک در شهریار دستگیر شدند

سرهنگ فضل اله سواری‌پور رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در تشریح دستگیری اعضای باند جاعلان ملک ۱۸۰ میلیارد ریالی در شهریار اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده از مرجع قضائی و شکایت فردی که مدعی بود یک قطعه زمین او به مساحت یک هزار و ۲۴۲ مترمربع در فاز ۶ اندیشه شهریار توسط فردی در دفترخانه اسناد رسمی با جعل مدارک هویتی مالکیت آن تغییر یافته، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی مدعی بود متهم با تهیه وکالت فروش جعلی از سوی وی و تنظیم سند رسمی و وکالتنامه با استفاده از روش‌های متقلبانه، ملک او را به افراد دیگری واگذار کرده و سند تفکیکی در دفتر خانه‌هایی در شهر قدس و شهریار برای خریداران تنظیم کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: پس از وصول پرونده و بررسی ادعای شاکی و استعلامات به عمل آمده با ادارات مرتبط مشخص شد یک قطعه زمین مورد شکایت به مساحت یک هزار و ۲۴۲ مترمربع در فاز ۶ اندیشه به ۶ سند در دفترخانه‌های شهرقدس و شهریار تفکیک و فروخته شده است.

سرهنگ سواری‌پور گفت: کارآگاهان با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی و شگردهای پلیسی، جاعل اصلی را در شهریار دستگیر کردند و متهم سند وکالتنامه اولیه را در اختیار داشت که آن را به اداره ثبت اسناد و املاک ارائه و اقدام به تفکیک و فروش زمین به ۶ قطعه مجزا کرده بود.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس اعتراف کرد در سال ۱۴۰۱ زمین را از شخصی در ملارد خریداری کرده که با توجه به نحوه پرداخت و عدم ارائه مستندات قانونی مبنی بر خرید، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اذعان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضائی در شهر تهران، سردفتر یکی از دفترخانه‌ها را دستگیر کردند؛همچنین پس از انجام تحقیقات، کلیه ۶ سند ثبتی تفکیک شده از سند اصلی ابطال و جاعل اصلی که فعالیت گسترده‌ای در زمینه مشاور املاک داشت روانه زندان شد و سر دفتر شهر تهران با قرار وثیقه آزاد و پرونده در شعبه اول دادسرای شهریار تحت رسیدگی می‌باشد.

Visits: 24