دستگیری اراذل و اوباش اسلامشهر

دستگیری ۳ اراذل و اوباش معروف در اسلامشهرغرب استان تهران- فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۳نفر از اراذل و اوباش معروف که با شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدرضا علیزاده ” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع […]

دستگیری ۳ اراذل و اوباش معروف در اسلامشهر
غرب استان تهران- فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۳نفر از اراذل و اوباش معروف که با شرارت باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، خبر داد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدرضا علیزاده ” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد درگیری و شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در شهرک قائمیه اسلامشهر که با ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند بلافاصله مأموران کلانتری ۱۸ شهرک قائمیه به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که متهمان پس از ایجاد شرارت متواری شدند و دستگیری آنان به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ علیزاده افزود: ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی آنان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر و به مقر پلیس دلالت و در بازجویی ها به جرم خودشان اعتراف کردند.
وی تصریح کرد: از متهمان ۲ تیغه سلاح سرد، یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی و لوازم و ابزار سرقت کشف و ضبط و متهمان پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضائی راهی دادسرا شدند.
این مقام انتظامی تاکید کرد: پلیس در شهرستان اسلامشهر با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و برهم زنندگان آسایش مردم برخورد قاطعانه می کند و در این رابطه به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان، خوشبختانه اقدامات موثر و خوبی تا کنون انجام شده است.

Views: 22