حمایت مالی خیر شهریاری از کودکان تحت پوشش کمیته امداد در رباط کریم

به گزارش شهریار نگار و به نقل از ایرنا – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) رباط کریم گفت: یک خیر اهل شهرستان شهریار حمایت مالی از ۹۰ کودک کمتر از ۶ سال دچار سوء تغذیه در رباط کریم را برعهده گرفته است. فتح الله عزیزی اظهار کرد: «وحید بابالوئی» خیر ۵۰ ساله ۲ماه است که […]

به گزارش شهریار نگار و به نقل از ایرنا – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) رباط کریم گفت: یک خیر اهل شهرستان شهریار حمایت مالی از ۹۰ کودک کمتر از ۶ سال دچار سوء تغذیه در رباط کریم را برعهده گرفته است.

فتح الله عزیزی اظهار کرد: «وحید بابالوئی» خیر ۵۰ ساله ۲ماه است که همکاری خود را با کمیته شهرستان رباط کریم آغاز کرده و ماهیانه ۱۰ میلیون تومان برای تهیه سبد غدایی ۹۰ کودک کمتر از ۶ سال که دچار سوءتغذیه هستند، پرداخت می کند.
وی اظها کرد: بابالوئی به مناسبت عید سعید قربان ۵ میلیون تومان نیز برای تغذیه این کودکان به حساب کمیته امداد واریز کرده است.
عزیزی با اشاره به اینکه شهرستان رباط کریم ۲۵۲ هزار نفر جمعیت دارد، افزود: از این تعداد ۴هزار و ۳۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.
«وحید بابالوئی» خیر ۵۰ ساله اهل شهریار نیز با اشاره به آشنایی خود با کمیته امداد امام خمینی(ره) و ارائه کمک های به نیازمندان به صورت مستمر اظهار کرد: پس از آشنایی با این نهاد در جریان وضعیت ۹۰ کودک تحت حمایت کمیته امداد رباط کریم قرار گرفتم که دچار سوء تغذیه هستند قرار گرفته و حمایت از این کودکان را برعهده گرفتم.

کمیته امداد

Visits: 19