حسین حق وردی برای بار دوم نماینده شهریار، قدس و ملارد شد

 فرماندار شهریار گفت: حسین حق وردی با کسب ۵۶ هزار و ۵۲۹ رای از ۲۷۰ هزار و ۵۰۳ آرا صحیح و مأخوذه و ۲۶.۱۳ درصد آرا برای بار دوم به عنوان نماینده شهرستان های شهریار ، قدس و ملارد به صندلی مجلس تکیه خواهد زد .  علیرضا فاتحی نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: […]

 فرماندار شهریار گفت: حسین حق وردی با کسب ۵۶ هزار و ۵۲۹ رای از ۲۷۰ هزار و ۵۰۳ آرا صحیح و مأخوذه و ۲۶.۱۳ درصد آرا برای بار دوم به عنوان نماینده شهرستان های شهریار ، قدس و ملارد به صندلی مجلس تکیه خواهد زد .

 علیرضا فاتحی نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: همچنین در این حوزه انتخابیه محمدرضا گروسی با کسب ۵۴ هزار و ۳۶۴  رای و ۲۵.۴ درصد آرا نفر دوم ، احمد ربیع زاده با کسب ۳۷ هزار و ۲۹ رای و ۱۷.۱۱ درصد آرا نفر سوم و حسن اکبری با کسب ۵ هزار و ۲۹۰ رای و  ۲.۴۴ درصد آرا نفر چهارم این انتخابات شدند .

وی افزود : ۹۹ نفر در شهرستان شهریار برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نامزد شدند که در نهایت یک نفر به عنوان منتخب شهرستان های شهریار، قدس و ملارد به مجلس راه یافت.

حسین حق وردی

حسین حق وردی کیست؟

حسین حق وردی زاده خروس دره از شهرستان آوج تحصیلات ابتدایی تا مقطع متوسّطه را در محلّ تولّد خود در شهرستان آوج گذرانده است، پس از اتمام تحصیلات متوسّطه در سال ۱۳۶۸ با ورود به مرکز تربیت معلّم شهید بهشتی زنجان در رشتۀ علوم اجتماعی، فعالیت خودرا در کسوت معلم آغاز نمود.

وی در انتخابات سال ۸۶ از شهر شهریار نامزد ورد به شورای شهر شد که توانست با کسب حدود ۷۳۰۰ رأی به دورۀ سوّم شورای شهر شهریار راه یابد .

در سال ۱۳۸۹ در انتخابات نهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی شرکت نموده و با أخذ۵۴.۸۵۱  رأی در حوزۀ انتخابیّۀ شهریار- ملارد و قدس در رقابت با رقبایی چون ربیع زاده و گروسی شکست خورد و به مجلس راه نیافت.

حقوردی مجددا در چهارمّین دورۀ انتخابات شورای اسلامی شهریار شرکت کرد و با کسب ۱۸.۵۶۵ رأی ،بالاترین حدّنصاب آرا را در سطح شهرستان‌های استان تهران رقم زد و بر کرسی ریاست شورای اسلامی چهارم شهر شهریار نشست.

در سال ۱۳۹۴ نیز ایشان در حوزۀ انتخابیّۀ شهریار، ملارد و قدس نامزد انتخابات دهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی بوده و قریب هفتاد هزار رأی کسب نموده؛ که با کمتر از ۷۰۰ رأی از ورود به دور دوم انتخابات باز ماند و از رقبای خود محمودی شاه نشین، ربیع زاده و گروسی باز ماند.

در انتخابات ۹۸ حسین حق‌وردی سیاستمدار اصولگرایی که خواستگاه رای او را امیریه و جناح راست سنتی میتوان در نظر گرفت موفق شد در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد، با کسب ۱۰۸ هزار و ۶۸۱ رای از مجموع ۲۶۳ هزار و ۶۳۸ ، در رقابتی ساده و تقریبا بدون رقیب از حوزه انتخابیه شهریار و قدس و ملارد از استان تهران انتخاب گردد و به مجلس راه یابد.

در انتخابات ۱۴۰۲ و در رقالتی سخت و نفس گیر با محمد رضا گروسی و احمد ربیع زاده توانست برای بار دوم به مجلس راه یابد.

از موارد جالب این انتخابات درصد بالای ارای باطله بود که با رای نفر دوم انتخابات برابری کرده و از ارای نفر اول اندکی کمتر بوده است.

Visits: 9