جمع آوری ۴۴نفر معتادان کارتن خواب و دستگیری ۳۰ سارق در شهریار

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری ۴۴نفر معتادان کارتن خواب و دستگیری ۳۰ سارق خبر داد. سرهنگ “فریدون مکرمی اصل”گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در راستای مبارزه قاطع با موادمخدر drugs و همچنین سرقت Stealing طی ۴۸ ساعت گذشته توسط پلیس Police شهرستان شهریار […]

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری ۴۴نفر معتادان کارتن خواب و دستگیری ۳۰ سارق خبر داد.کارتن خواب و معتاد

سرهنگ “فریدون مکرمی اصل”گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در راستای مبارزه قاطع با موادمخدر drugs و همچنین سرقت Stealing طی ۴۸ ساعت گذشته توسط پلیس Police شهرستان شهریار به اجرا درامد و ۴۴ کارتن خواب جمع آورسی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار داشت: مامورین پس از شناسایی مناطق هدف و کسب اخبار و اطلاعات و پیش بینی های لازم در قالب گروه های عملیاتی در ساعت مقرر به طور همزمان به مناطق از پیش تعیین شده وارد و اقدام به اجرای طرح و پاکسازی می نمایند که نتیجه آن فراهم شدن امنیت و آرامش Calm برای خانواده ها خواهد بود.

وی از دیگر اهداف اجرای طرحهای ارتقای امنیت اجتماعی را حضور قدرتمند نیروی انتظامی در برخورد با جرائم توسط افرادی که قصد ایجاد مزاحمت Harassment و سلب امنیت را دارند برشمرد و خاطرنشان کرد: ماموران پلیس از هر لحاظ آمادگی مقابله با هرگونه هنجارشکنی احتمالی را دارند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح تعداد ۴۴ نفر از معتادان متجاهر و خطرناک توسط ماموران پلیس جمع آوری و ۳۰ سارق دستگیر و تحویل کمپ و مراجع قضایی داده شدند.

سرهنگ مکرمی در پایان با اعلام این که در اجرای این طرح ها تعداد ۹۸دستگاه وسائط نقلیه متخلف توقیف و کشف ۱۷فقره انواع سرقت از شهروندان خواست: :هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان در عرصه مبارزه با مواد مخدر Drugs و غیره را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی نموده و هرگونه انتقاد ،پیشنهادات و یا تقدیر از عملکرد پلیس را از طریق سامانه ۱۹۷ اعلام دارند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

Views: 1