جمع آوری معتادان شهریار و بهارستان

شهریار – ایرنا – فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر درشهرستان شهریار خبر داد. سرهنگ “پیمان فتاحی” روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضایی نسبت […]

جمع آوری معتادان پرخطر در شهریار و بهارستان

شهریار – ایرنا – فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از طرح جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر درشهرستان شهریار خبر داد.

سرهنگ “پیمان فتاحی” روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضایی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در شهریار اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار افزود: در جریان اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در اجرای این طرح در شبانه روز گذشته تعداد ۹۵ نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان شهریار به ویژه اطراف مراکز آموزشی جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

۲۱۴ معتاد متجاهر در بهارستان جمع آوری شد

فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح آرامش در شهر و پاک‌سازی نقاط جرم‌خیز به مناسبت هفته انتظامی خبر داد و گفت: در این طرح ۲۱۴ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ شدند.

سرهنگ عسگری‌نیا افزود: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای آرامش در شهر به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی با هدف جمع آوری معتادان پرخطر به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در بهارستان به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در جریان اجرای این طرح در تعداد ۲۱۴نفر از معتادان تابلو و خطرناک جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شده اند.

 سرهنگ عسگری‌نیا بیان کرد: تردد معتادان ولگرد در سطح شهرها تاثیری منفی بر احساس امنیت شهروندان دارد، ضمن اینکه طبق آمار درصد قابل توجهی از سرقت های خرد شهر نیز توسط معتادان ولگرد انجام می گیرد، از این رو جمع آوری این دسته از افراد با جدیت در دستور کار قرار دارد.

معتمدان محلی در حفظ و تحکیم امنیت، بسیار اثرگذار هستند

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: معتمدان محلی در حفظ و تحکیم امنیت، بسیار اثرگذار هستند و شایسته است که مردم در ارتقاء سطح امنیت اجتماع نقش آفرینی کنند.

سرهنگ”منصور خدایی” فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در دیدار با جمعی از معتمدان محلی ملارد با قدردانی از احساس مسئولیت معتمدان اظهار داشت: اگر افراد ساکن در محلات نسبت به امنیت محل سکونت خود و آنچه که در اطرافشان می گذرد بی تفاوت نبوده و احساس مسئولیت کنند، عرصه بر مجرمان و هنجارشکنان تنگ و احساس امنیت نیز افزایش می یابد.

وی افزود: شهروندان و معتمدان محلی در حفظ و تحکیم امنیت، بسیار اثرگذار هستند و شایسته است که مردم در ارتقاء سطح امنیت اجتماع نقش آفرینی کنند.

سرهنگ خدایی در خصوص چگونگی ایفای نقش معتمدان محلی گفت: معتمدان پلیس به عنوان نماینده اهالی محلات، مشکلات موجود را احصاء و در جلسات مستمر با روسای کلانتری، موضوع را در میان گذاشته تا با همکاری سازمانها و نهادهای مرتبط نسبت به رفع مشکل و معضل اقدام شود.

در این نشست، معتمدان مشکلات انتظامی محل سکونت خود را مطرح و در خصوص رفع مشکلات موجود و راهکارهای عملی بحث و تبادل نظر شد.

Visits: 2