جزئیاتی جدید از آخرین فیلم ابراهیم حاتمی کیا

جدیدترین پروژه سینمایی ابراهیم حاتمی کیا به نام پرواز به وقت شام در روستاهای اطراف شهریار تصویربرداری شد . تیم تولید فیلم سینمایی ” پرواز به وقت شام ” جدیدترین پروژه سینمایی ابراهیم حاتمی کیا بعد از تصویربرداری در لوکیشن های متعدد از روستاهای اطراف شهریار تا پایگاه هوایی شیراز ، این روزها در مراحل […]

جدیدترین پروژه سینمایی ابراهیم حاتمی کیا به نام پرواز به وقت شام در روستاهای اطراف شهریار تصویربرداری شد .

تیم تولید فیلم سینمایی ” پرواز به وقت شام ” جدیدترین پروژه سینمایی ابراهیم حاتمی کیا بعد از تصویربرداری در لوکیشن های متعدد از روستاهای اطراف شهریار تا پایگاه هوایی شیراز ، این روزها در مراحل نهایی تدوین به سر می برد .

سوژه ی آخرین فیلم سینمایی ابراهیم حاتمی کیا کارگردان با سایقه ی ایران روایت گر بک فروند هواپیمای ترابری ایرانی است که از ایران عازم فرودگاه دمشق می شود .
بابک حمیدیان و هادی حجازی فر در این فیلم به ایفای نقش خلبان و کمک خلبان می پردازند .
خلبان و کمک خلبان که از قضا پدر و پسر هم هستند و حالا در کنار هم یک محموله بشر دوستانه را به سوریه می برند … اما میان تروریست های داعش اسیر می شوند و به دام می افتند .
حاتمی کیا برای فیلم برداری آخرین اثر خود به شهریار ، مشهد ، شبراز و سیستان و بلوچستان سفر کرده است …
برخی صحنه ها در فرودگاه شیراز فیلم برداری شده است …
حاتمی کیا یکی از صحنه ها را اینطور روایت می کند :

یک خودروی زره پوش که پرچم سیاه داعش روی اتاق آن در اهتزاز است ، با سرعت بالایی از کنار یک وانت شاسی بلند در حال عبور است که با انفجار لاشه خودرو ، زره پوش تکفیری هم از حرکت می ایستد.

آخرین اثر حاتمی کیا روایتگر این روزهای منطقه و جنگ عاملان قدرت بر سر تصاحب ثروت است و در حال تدوین و جلوه های ویژه بصری به سر می برد .

 

 

Visits: 23