توزیع لوازم بهداشتی دربین خانواده های کم بضاعت

شهریارنگار پایگاه اجتماعی شهر شهریار (www.shahriarnegar.com) فرماندارشهرستان شهریارگفت:طرحی توسط بسیج دردستوراست که درمیان خانواده‌های کم‌بضاعت و نیازمند ملزومات بهداشتی توزیع شود و امیدواریم با انجام اقدامات لازم و اتخاذ تدابیر لازم زودتر از زمان پیش‌بینی شده این مشکل مرتفع شود. به گزارش شهریارنگار نوراله طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: […]

شهریارنگار پایگاه اجتماعی شهر شهریار (www.shahriarnegar.com)

فرماندارشهرستان شهریارگفت:طرحی توسط بسیج دردستوراست که درمیان خانواده‌های کم‌بضاعت و نیازمند ملزومات بهداشتی توزیع شود و امیدواریم با انجام اقدامات لازم و اتخاذ تدابیر لازم زودتر از زمان پیش‌بینی شده این مشکل مرتفع شود.

به گزارش شهریارنگار نوراله طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: شان برگزاری جلسه کمیته اطلاع‌رسانی آن است که از انتشار مطالب غیرموثق و غیرکارشناسی در فضای رسانه‌ای شهرستان جلوگیری شود و برخی افراد که نسبت به انتشار مطالب غیرصحیح مبادرت می‌ورزند، آگاه شوند.

وی گفت: شرایط حال حاضر کشور بسیار ویژه است و شهرستان شهریار از گذشته نیز در حوزه بهداشت و درمان با مشکلاتی مواجه بوده است علاوه بر ظرفیت بیمارستات‌های تامین اجتماعی و امام سجاد علیه‌السلام،۳۰ تخت در بیمارستان خصوصی نور هم به بیماران کرونا ویروس اختصاص و در حال خدمت‌رسانی هستند.

فرماندار شهریار بیان داشت: تیم پزشکی و بهداشت و درمان شهرستان شهریار و غرب استان تهران علی‌رغم مشکلات موجود در حال تلاش مضاعف و خدمت‌رسانی جهادی هستند.

طاهری گفت: تولیدکنندگان ملزومات بهداشتی شهرستان تا حدودی لوازم بهداشتی مورد نیاز را تامین می‌کنند اما بهداشت و درمان و سازمان غذا و دارو به نحوی در روند تزریق مستقیم ملزومات بهداشتی به شهرستان ممانعت ایجاد می‌کنند اما در صورت عملکرد متمرکز آن‌ها، شهریار با مشکل مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: این مشکلی است که باید به هر نحوی مرتفع شود و سهمیه شهرستان در حوزه ملزومات بهداشتی تامین شود و برای مواد اولیه لازم کارخانجات تولیدی این محصولات مشکلاتی وجود دارد که در حال مرتفع کردن آن هستیم.

فرماندار شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: طرحی نیز توسط بسیج در دستور است که در میان خانواده‌های کم‌بضاعت و نیازمند ملزومات بهداشتی توزیع شود و امیدواریم با انجام اقدامات لازم و اتخاذ تدابیر لازم زودتر از زمان پیش بینی شده این مشکل مرتفع شود.

Visits: 0