تعلیق مسئول امور مشترکین اداره آب و فاضلاب شهریار در پی گزارش رفتار نامناسب با ارباب رجوع

 فرماندار ویژه شهریار از تعلیق مسئول امور مشترکین اداره آب و فاضلاب شهریار در پی گزارش رفتار نامناسب با ارباب رجوع خبر داد. علیرضا فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار عصر پنجشنبه ۹ آذر ماه ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: تکریم ارباب رجوع و احترام به مراجعین و مردم شهید پرور […]

 فرماندار ویژه شهریار از تعلیق مسئول امور مشترکین اداره آب و فاضلاب شهریار در پی گزارش رفتار نامناسب با ارباب رجوع خبر داد.

علیرضا فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار عصر پنجشنبه ۹ آذر ماه ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: تکریم ارباب رجوع و احترام به مراجعین و مردم شهید پرور و ولایت‌مدار، مکرراً مورد تاکید دولت سیزدهم و فرمانداری ویژه شهرستان شهریار می‌باشد.

وی افزود: در پی گزارش واصله مردمی مبنی بر برخورد نامناسب مسئول امور مشترکین اداره آب و فاضلاب شهریار با احدی از مراجعین آن اداره، موضوع بلافاصله به لحاظ اهمیت و ضرورت مورد پیگیری جدی این فرمانداری قرار گرفت و برابر گزارش مدیرعامل محترم آبفای غرب استان فرد خاطی از کار در اداره آبفای شهریار معلق و در اختیار دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آبفای غرب استان قرار گرفت.

فاتحی‌نژاد با بیان اینکه خط مشی دولت مردمی سیزدهم ، استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شهریار، ارتقاء خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع است خاطرنشان کرد: از کلیه مدیران ادارات و نهادهای شهرستان خواستاریم که در راستای تکریم ارباب رجوع و حفظ شأن، منزلت و کرامت مراجعین خود به نحو احسن عمل نموده و انجام امور مردم را در کمترین زمان و به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

Visits: 6