نحوه فعالیت ( تعطیلی مدارس شهریار ) فردا سه شنبه ۱۹ دی

نحوه تعطیلی مدارس شهریار یا فعالیت آنها برای فردا سه شنبه اعلام شد. به گزارش خبرگزاری ایمنا و براساس اعلام استانداری تهران، با وجود افزایش آلاینده‌های هوا و قرمز شدن کیفیت هوای تهران، طبق اعلام استانداری تهران برگزاری جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران امروز – دوشنبه هجدهم دی_ در دستور کار نیست، در صورت استمرار آلودگی هوا و […]

نحوه تعطیلی مدارس شهریار یا فعالیت آنها برای فردا سه شنبه اعلام شد.

تعطیلی مدارس شهریار

به گزارش خبرگزاری ایمنا و براساس اعلام استانداری تهران، با وجود افزایش آلاینده‌های هوا و قرمز شدن کیفیت هوای تهران، طبق اعلام استانداری تهران برگزاری جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران امروز – دوشنبه هجدهم دی_ در دستور کار نیست، در صورت استمرار آلودگی هوا و نیاز به اتخاذ تصمیم برای غیرحضوری شدن مدارس، دستورات لازم را تدارک می‌بینیم و مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

تا به این لحظه تمام مقاطع تحصیلی کلانشهر و شهرهای استان تهران فردا _سه شنبه نوزدهم دی_ دایر است و فعالیت‌های آموزشی به صورت حضوری انجام خواهد شد.

در حال حاضر هوای قرچک با شاخص ۱۵۶، باقرشهر با شاخص ۱۸۲، اسلامشهر با شاخص ۱۵۴ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم هستند، همچنین شاخص آلودگی هوا در لواسان با قرار گرفتن روی ۱۱۲، پاکدشت ۱۲۴، پیشوا ۱۱۱، ورامین ۱۲۵، شهریار ۱۲۳ و ملارد ۱۱۲ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

کلانشهر تهران نیز با قرار گرفتن روی شاخص ۱۶۶ در وضعیت قرمز آلودگی و ناسالم برای عموم است.

Visits: 13