بازدید فرماندار شهریار از پروژه در حال احداث بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی شهریار

فرماندار شهرستان شهریار گفت: بنای دولت این است که بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی امام خمینی (ره) شهرستان شهریار با تخصیص اعتبارات لازم و اقدام جهادی مسئولان مربوطه هر چه سریع‌تر تکمیل شده و در خدمت مردم قرار گیرد. به گزارش شهریاریها ، امیر عباس شفیع زاده فرماندار شهرستان شهریار در ادامه بازدید از پروژه های […]

بازدید فرماندار شهریار از پروژه در حال احداث بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی شهریار

فرماندار شهرستان شهریار گفت: بنای دولت این است که بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی امام خمینی (ره) شهرستان شهریار با تخصیص اعتبارات لازم و اقدام جهادی مسئولان مربوطه هر چه سریع‌تر تکمیل شده و در خدمت مردم قرار گیرد.

به گزارش شهریاریها ، امیر عباس شفیع زاده فرماندار شهرستان شهریار در ادامه بازدید از پروژه های شهرستان شهریار، با توجه به بازدید ریاست جمهور و تاکید ایشان مبنی بر اتمام مراحل ساخت پروژه در حال احداث بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی امام خمینی (ره) بیان کرد:

بنای دولت این است که این بیمارستان با تخصیص اعتبارات لازم و اقدام جهادی مسئولان مربوطه هر چه سریع‌تر تکمیل شده و در خدمت مردم قرار گیرد.

فرماندار شهرستان شهریار خاطر نشان کرد: با پیگیری‌ های صورت گرفته و رویکردهای مساعد دولت در امر توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، مابقی روند اجرای این پروژه طی یک سال گذشته تسریع شد و در حال حاضر نیز آماده افتتاح است.

شفیع زاده با اشاره به این‌که بیمارستان امام خمینی(ره)، بزرگترین بیمارستان شهرستان است یادآور شد:

هم‌اکنون بیمارستان‌های امدادی متعلق به وزارت بهداشت و بیمارستان امید متعلق به تأمین‌اجتماعی، در شهرستان شهریار مشغول ارائه خدمت به شهروندان هستند که با افتتاح بیمارستان امام خمینی(ره) ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان شهریار تسهیل می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ در این بازدید اشجعی بخشدار مرکزی و مرعشی رئیس بیمارستان و صحراگرد مسئول دفتر فرماندار شهرستان شهریار از پروژه در حال احداث ۳۱۳ تخت خوابی امام خمینی (ره) بازدید به عمل آوردند.

گفتنی است که بیمارستان امام خمینی (ره) دارای زیر بنای ۳۲۷۵۱ متر مربع در ۵ طبقه و این بیمارستان دارای بخش‌های اورژانس، نوزادان، داخلی، زنان زایمان، تست ورزش، بستری، زایشگاه، CCU ،ICU، بخش‌های پاراکلینیک شامل آزمایشگاه، جراحی، نوارمغز و رادیولوژی است.

Views: 34