بهترین کلینیک لیزر شهریار کجاست

بهترین کلینیک لیزر شهریار: معرفی و بررسی رویش موهای زائد تمامی ندارد. از بین بردن موهای زائد با اپیلاسیون یا تیغ نتیجه‌ای کوتاه‌مدت دارد و با درد همراه است. رویای همه مردان و زنان این است که دیگر هرگز نیازی به اصلاح موهای زائد نداشته باشند. با پیشرفت تکنولوژی، این رویا تا حدودی به حقیقت […]

بهترین کلینیک لیزر شهریار: معرفی و بررسی

رویش موهای زائد تمامی ندارد. از بین بردن موهای زائد با اپیلاسیون یا تیغ نتیجه‌ای کوتاه‌مدت دارد و با درد همراه است. رویای همه مردان و زنان این است که دیگر هرگز نیازی به اصلاح موهای زائد نداشته باشند. با پیشرفت تکنولوژی، این رویا تا حدودی به حقیقت پیوسته است. رفع موهای زائد با لیزر همان روش جادویی است که برای همیشه شما را از شر اپیلاسیون و اصلاح خلاص می‌کند. اگرچه لیزر موهای زائد یک روش سرپایی است، اما همچنان احتمال وارد شدن آسیب جدی به پوست و عوارض جانبی وجود دارد. انتخاب کلینیک لیزر موهای زائد مناسب سلامت پوست شما را حین لیزر تضمین می‌کند. بهترین کلینیک لیزر شهریار کجاست؟ در این مقاله به بررسی ویژگی‌های یک مرکز لیزر خوب می‌پردازیم.

کلینیک لیزر توکلی شهریار

کلینیک لیزر توکلی شهریار واقع در خیابان ولیعصر میدان امام خمینی یکی از بهترین مراکز لیزر شهریار است که با کادری مجرب و دستگاه های کاملا به روز خدمات پوست و لیزر را به بهترین کیفیت و قیمتهای مناسب انجام میدهد.لیزر بانوان و وآقایان، کربوکسی تراپی و سایر خدمات پوست مرکزی کامل برای دریافت خدمات زیبایی و بهداشتی آقایان و بانوان شهریار

ویژگی های بهترین کلینیک لیزر شهریار چیست؟

از بین بردن موهای زائد با استفاده از لیزر می‌تواند گزینه مفیدی برای خلاص شدن از شر موهای زائد بدن برای همیشه باشد. اگر از موهای زیر پوستی و برآمدگی‌های ناشی از اصلاح موها با تیغ به تنگ آمده‌اید، رفتن به یک مرکز لیزر موهای زائد بهترین انتخاب برای شما است. با استفاده از لیزر می‌توانید موهای نواحی مختلف بدن مثل پاها، دست‌ها، صورت، بیکینی، کمر و شکم را کاملا از بین ببرید.

در این روش از پرتوی نور برای سوزاندن ریشه موها استفاده می‌شود. به همین خاطر، در صورت بی‌تجربه بودن اپراتور لیزر یا قدیمی بودن دستگاه‌ها ممکن است دچار سوختگی شوید. اما اگر به یک کلینیک تخصصی پوست و مو برای لیزر مراجعه کنید، هیچ‌کدام این مشکل را تجربه نخواهید کرد. برای انتخاب یک مرکز لیزر خوب باید به ویژگی‌های زیر توجه کنید:

داشتن مجوز معتبر

اگر کمی در اطراف خود بگردید، ممکن است چندین کلینیک لیزر یا کلینیک تخصصی پوست و مو را پیدا خواهید کرد. سایت شهریار نگار توصیه می‌کند: برای انتخاب بهترین مرکز لیزر یک فهرست از همه این مراکز تهیه کنید و وب‌سایت‌های آن‌ها را ببینید. با مشاهده نظرات مشتریان و جستجو درباره خدماتشان می‌توانید اطلاعات خوبی در مورد اعتبار هرکدام از کلینیک‌ها به دست آورید.

داشتن مجوز معتبر و رسمی از وزارت بهداشت یکی از مهم‌ترین معیارهایی است که باید هنگام مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد به آن دقت کنید. مراجعه به مراکز غیرمعتبر و آرایشگاه‌ها برای از بین بردن موهای زائد بدترین اشتباهی است که می‌توانید در حق خود بکنید. در چنین مکان‌هایی معمولا از اپراتورهای بی‌تجربه و دستگاه‌های قدیمی برای لیزر استفاده می‌شود. به همین خاطر احتمال سوختگی پوست و سایر عوارض لیزر در چنین شرایطی بسیار بالا است.

فضایی مناسب و بهداشتی

هنگام انجام لیزر موهای زائد باید لباس ناحیه موردنظر را بیرون آورده و روی تخت دراز بکشید. به همین خاطر فضای مناسب و بهداشتی یکی از مهم‌ترین معیارهایی است که برای انتخاب مرکز لیزر موهای زائد باید به آن توجه کنید. چراکه درصورت عدم رعایت نکات بهداشتی توسط کلینیک، احتمال انتقال بیماری‌های پوستی و عفونی بسیار بالا می‌رود.

تجهیزات مناسب

بسیاری از افراد تصور می‌کنند داشتن یک دستگاه لیزر مناسب برای مرکز لیزر کافی است. اما یک کلینیک لیزر مدرن علاوه بر تهیه دستگاه پیشرفته باید شامل تجهیزات دیگری مثل تخت راحت، کاور، دوش حمام و وسایل بهداشتی مانند شامپو باشد. وجود چنین تجهیزاتی روند انجام لیزر را برای مراجعه‌کننده راحت و خوشایند می‌کند.

به‌عنوان مثال، برای انجام لیزر توسط بعضی از دستگاه‌ها، اپراتور یک مایع ژل‌مانند را روی ناحیه موردنظر قرار می‌دهد. در چنین شرایطی کلینیک باید تجهیزات لازم برای شست‌وشوی بدن بعد از اتمام لیزر در اختیار مراجعه‌کننده خود قرار دهد. وجود تجهیزات مناسب علاوه بر بهبود تجربه مشتری، سلامت و بهداشت فرد را تضمین می‌کند.

پزشک متخصص و مجرب

از بین بردن موهای زائد با لیزر یک روش سرپایی است. با این حال، برای رسیدن به نتیجه مطلوب و جلوگیری از ابتلا به عوارض جانبی باید لیزر موهای زائد را تحت نظارت یک پزشک متخصص و مجرب انجام دهید. پزشک با معاینه نوع پوست و موی شما تشخیص می‌دهد که کدام دستگاه برای شما بهتر است و برای مراقبت‌های بعد از لیزر باید چه کارهایی انجام دهید.

اپراتورهای حرفه ای

در همه کلینیک‌ها و مراکز لیزر دنیا، از بین بردن موهای زائد با لیزر توسط اپراتورها انجام می‌شود. یعنی شما هیچ پزشک متخصص پوست و مویی را پیدا نمی‌کنید که لیزر را خودش انجام دهد. با این حال، اپراتور لیزر باید یک فرد کاملا حرفه‌ای و باتجربه باشد. چنین شخصی باید به دستگاه لیزر مسلط باشد تا بتواند حرارت پرتوی نور آن را متناسب با پوست و ضخامت موی مراجعه‌کننده تنظیم کند.

کلینیک‌های معتبر از اپراتورهای حرفه‌ای و آموزش‌دیده برای کار با دستگاه لیزر استفاده می‌کنند. به همین خاطر احتمال سوختگی پوست یا وارد شدن هرگونه آسیبی به پوست توسط اپراتورهای کاربلد بسیار پایین و نزدیک به صفر است. انجام لیزر توسط چنین افرادی به آرامش خیال شما در حین لیزر کمک می‌کند و تجربه‌ای خوشایند برایتان می‌سازد.

کادر مجرب

داشتن کادر مجرب از ویژگی‌های دیگری است که از یک کلینیک معمولی می‌تواند بهترین مرکز لیزر تهران را بسازد. برای انجام لیزر شما معمولا باید از سر کار خود مرخصی گرفته و به کلینیک مراجعه کنید. منظم بودن کادر خدماتی و حرفه‌ای مرکز لیزر موهای زائد به شما کمک می‌کند تا بهتر زمانتان را تنظیم کنید. از طرفی کادر خدماتی مجرب محیطی بهداشتی و مناسب را برای مراجعه‌کنندگان خود به وجود می‌آورند.

مشاوران کلینیک با ارائه راهنمایی‌ها و دستورالعمل‌های قبل و بعد از عمل به شما کمک می‌کنند تا تجربه بهتری از جلسات لیزر خود داشته باشید. بنابراین توجه به کادر خدماتی و پرسنل‌های کلینیک پوست و مو برای انجام لیزر در یک محیط مناسب بسیار ضروری است.

دریافت هزینه معقول

روش‌های سنتی از بین بردن موهای زائد شامل اپلاسیون، اصلاح و استفاده از موبرهای شیمیایی می‌شود. هرچند این روش‌ها هزینه پایین‌تری نسبت به لیزر موهای زائد دارد، اما دردناک، کثیف و بسیار وقت‌گیر هستند. همچنین نتیجه‌ای کوتاه‌مدت دارند و بعد از گذشت چند روز شاهد رویش مجدد موها خواهید بود. موزدایی با لیزر هزینه بالاتری نسبت به سایر روش‌ها دارد، اما نتیجه آن تا سال‌ها ماندگار است و فقط به یک جلسه یادآور در سال نیاز دارد.

با این حال، هزینه لیزر قسمت‌های مختلف بدن تعرفه نسبتا مشخصی دارد. با پرس‌وجو از چند مرکز لیزر موهای زائد درمورد قیمت خدمات لیزرشان می‌توانید متوسط هزینه‌ها را پیدا کنید. هرچند اعتبار کلینیک، دستگاه‌های مورداستفاده و فضای مرکز لیزر در قیمت هر جلسه موثر است، اما باید هزینه معقولی بابت خدمات که دریافت می‌کنید، بپردازید. از طرفی مراجعه به مراکزی غیرمعتبری که با هزینه‌های بسیار پایین، لیزر موهای زائد انجام می‌دهند، کار خطرناکی است. با انجام لیزر در چنین مراکزی، سلامت خود را فدای پول خواهید کرد.

استفاده از بهترین لیزرهای روز دنیا

انواع دستگاه‌های لیزر با فناوری‌های متعدد در جهان وجود دارد که نیازهای مختلف پوستی را پاسخ می‌دهد. یکی از مهم‌ترین سوالاتی که باید از مرکز لیزر مورد نظر خود بپرسید، نوع دستگاه لیزرشان است. بعضی از دستگاه‌های لیزر روی پوست‌های روشن و موهای ظریف اثری ندارند. به همین خاطر توصیه می‌کنیم حتما در مورد انواع دستگاه‌های پیشرفته در جهان تحقیق کنید.

از جدید بودن دستگاه مورداستفاده در مرکز لیزر مطمئن شوید و از رفتن به مراکزی که با دستگاه‌های قدیمی کار لیزر را انجام می‌دهند، خودداری کنید. چراکه چنین دستگاه‌هایی عوارض بالا با نتیجه‌ای نه‌چندان مطلوب دارند. طبق گفته سایت birdie، استفاده از دستگاه‌های قدیمی و غیراستاندارد برای افرادی که رنگ پوست تیره‌تری دارند، احتمال سوختگی و ایجاد لکه‌های پوستی را افزایش می‌دهد. درصورتی که جدیدترین لیزرهای جهان برای انواع پوست، ایمن و موثر هستند.

بهترین کلینیک لیزر شهریار

کلینیک لیزر توکلی بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در شهریار

پیدا کردن یک کلینیک با همه ویژگی‌های بالا ممکن است کار سختی به نظر برسد. اما اجازه بدهید بهترین مرکز لیزر شهریار را به شما معرفی کنیم. کلینیک تخصصی پوست و مو توکلی با داشتن مجوز رسمی و معتبر از وزارت بهداشت، انواع خدمات پوست و مو مانند لیزر موهای زائد را به شما ارائه می‌دهد.

این کلینیک فعالیت خود را از سال سالها قبل در زمینه پوست، مو و زیبایی شروع کرده است. استفاده از تیم پزشکی باتجربه، وجود پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات دنیا، پشتیبانی و مشاوره عالی و همچنین محیطی بزرگ و کاملا بهداشتی باعث شده که این کلینیک در فهرست بهترین مراکز لیزر موهای زائد در منطقه غرب استان تهران قرار بگیرد.

شهریار خیابان ولیعصر میدان امام خمینی

تماس:

۰۹۱۹۵۰۹۹۳۰۹
۰۹۱۹۲۰۷۵۲۰۴
۰۹۳۰۷۰۴۵۲۰۴
۰۹۰۳۹۱۵۷۱۸۹

برای ورود به صفحه اینتاگرام کلینیک لیزر توکلی شهریار اینجا کلیک :

معرفی دستگاه های موجود در کلینیک لیزر توکلی شهریار

کلینیک لیزر توکلی مجهز به دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم آیس و و الکساندرایت کندلا است. الکساندرایت کندلا یک برند آمریکایی است که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لیزر در جهان به شمار می‌رود. طبق گزارش بسیاری از مراجعه‌کنندگان، لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت کندلا بدون درد بوده یا با درد بسیار کمی همراه است. چراکه دستگاه‌های الکساندرایت کندلا مجهز به سیستم کولینگ یا خنک‌کننده‌ای هستند که درد ناشی از گرمای بالای اشعه لیزر را از بین می‌برند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه مورداستفاده در کلینیک لیزر توکلی می‌توانیم به سر غیرتماسی آن اشاره کنیم. عدم تماس بین سر دستگاه لیزر و پوست مراجعه‌کننده، احتمال انتقال عفونت‌ها و بیماری‌های پوستی را به‌طور کامل از بین می‌برد. از طرفی این دستگاه برای لیزر همه قسمت‌های بدن از جمله صورت، زیر بغل، دست‌ها، پاها، کمر، شکم، بیکینی و باسن قابل‌استفاده است و برای پوست‌های تیره و روشن کاربرد دارد.

آیس تیتانیوم یک دستگاه حذف موهای زائد است که با فناوری خنک کننده خود، لیزر درمانی را دوباره تعریف می کند. این دستگاه می تواند به طور موثر رشته های مو را با شلیک همزمان با طول موج لیزر خود هدف قرار دهد. این دستگاه همچنین دارای فناوری خنک کننده ICE PLUS است که از گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

ویژگی‌های پیشرفته دستگاه، درمان‌ها را برای بیماران با هر نوع و رنگ پوستی ایمن می‌سازد. این روش حتی روی پوست برنزه نیز قابل انجام است. دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم که با ویژگی های جدیدتر و بهتر ارتقا یافته است، حذف موهای زائد ایمن و راحت را دوباره تعریف می کند.

کربوکسی تراپی در کلینیک لیزر توکلی بهترین مرکز کربوکسی تراپی شهریار

 کربوکسی تراپی یا درمان با دی اکسید کربن یک درمان غیر جراحی برای حذف چربی و انواع مشکلات پوستی است. کربوکسی تراپی یک نوع مزوتراپی است که در آن بجای تزریق مایعات مزوتراپی از گاز دی اکسید کربن استفاده می شود. در طول درمان، دی اکسید کربن گازی (CO2) به لایه مزودرم و یا اینکه عمیق تر و در لایه زیر پوستی پوست تزریق می شود.

جوانسازی پوست با کربوکسی تراپی از بزرگترین پیشرفت‌های درمان‌های زیبایی شناخته می‌شود. کربوکسی تراپی یک روش ایمن و کم‌تهاجمی است که عملکرد آن از نظر بالینی برای جوانسازی، بازیابی و ترمیم پوست، درمان چروک‌ها، افتادگی پوست و سلولیت اثبات شده است. جوانسازی پوست آقایان با کربوکسی تراپی بسیار رایج است.

زیبایی افراد ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند افزایش سن یا عوامل ژنتیکی کاهش یابد. این موضوع باعث ایجاد احساس نارضایتی در افراد می‌شود و این موضوع آن‌ها را به انجام روش‌های درمانی تشویق می‌کند.

کربوکسی تراپی یکی از این روش‌های درمانی بدون جراحی است که به واسطه نتیجه بخش بودن آن محبوبیت بالایی نیز دارد. این روش درمانی عموما برای رفع سلولیت، چروک و سیاهی زیر چشم استفاده می‌شود. اما این نکته قابل توجه است که این روش را می‌توان برای نقاط دیگری از بدن مانند پلک، گردن، صورت، بازوها و غیره نیز اعمال کرد.

کربوکسی تراپی چیست؟

کربوکسی تراپی یا درمان با کربن دی اکسید یک روش بدون جراحی است که در آن کربن دی اکسید را به صورت جلدی و زیر جلدی تزریق می‌کنند. کربوکسی تراپی در واقع همان تزریق دی اکسید کربن است و به دلیل اینکه که مکانیسم کربن دی اکسید به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد؛ با تزریق مقدار کمی از گاز دی اکسید کربن درست در زیر سطح پوست، ما آن ناحیه را در افزایش گردش خون تحریک میکند و از آنجا که در اغلب موارد سیاهی زیر چشم، سلولیت و علائم کششی به دلیل گردش خون ضعیف ایجاد می‌شود. این روش می تواند مفید باشد.

تزریق کربن دی اکسید به این صورت است که مخزن گاز دی اکسید کربن با لوله های پلاستیکی به یک تنظیم کننده جریان متصل می شود و گاز بعد از حذف ناخالصی ها از طریق یک سوزن بسیار کوچک به پوست تزریق می‌شود. این روش تقریباً بدون درد است و برخی از پزشکان قبل از قرار دادن سوزن، کرم بی حس کننده را در محل تزریق مالش می دهند. کربوکسی تراپی یک روش سرپایی است و معمولاً فقط ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد.

بهترین زمان کربوکسی تراپی

با افزایش سن، قابلیت کشسانی پوست به میزان زیادی افت می‌کند و جاذبه نیز به طور مداوم پوست صورت را به پایین می‌کشد. تغییرات مرتبط با آسیب نور خورشید نیز سبب می‌شوند این افتادگی و پیری پوست قابل رویت‌تر باشد و یکی از علائم پیری پوست صورت، ایجاد خطوط پنجه کلاغی در دهه سی زندگی است که البته باید غبغب و افتادگی پوست فک پایین در دهه چهل زندگی و پف پای چشم در دهه پنجاه عمر را نیز به آن اضافه کنید.

در گذشته جایگزینی برای جراحی لیفت صورت و لیفت پلک یا جراحی پلک وجود نداشت و واقعا فقط یک انتخاب داشتید: یا علائم پیری را تحمل کنید یا عمل لیفت و تزریق ژل و فیلر انجام دهید. هم ناحیه‌ی اطراف چشم و هم قسمت فک پایین و غبغب، نواحی سختی از جهت درمان با روش‌های غیرجراحی هستند. اما امروزه با کمک ابزار‌های جدید و پیشرفته مانند کربوکسی تراپی و لیزر‌های سفت کننده‌ی پوست، هر کسی در دهه سی یا بالاتر زندگی خود می‌تواند کاندید جوانسازی پوست و سفت کردن آن در نواحی اطراف چشم و فک باشد و البته هر چه فرد جوان‌تر باشد، نتیجه‌ی کربوکسی تراپی بهتر خواهد بود.

تقریبا هشت دهم افراد بعد از دو جلسه‌ی اول کربوکسی تراپی شاهد بهبود‌های قابل توجهی از جهت قابلیت کشسانی پوست در اطراف چشم ها هستند . خیلی از این افراد حتی بهبود‌هایی در رنگ پوست، بافت و درخشندگی آن می‌بینند. اگر یک فرد سی ساله، اقدامی پیشگیرانه و غیر تهاجمی مانند کربوکسی تراپی برای حفظ جوانی پوست خود انجام دهد، روند پیری پوست او بسیار متفاوت با کسی خواهد بود که هیچ اقدامی نکرده است.

مزایای کربوکسی تراپی

  1. بهترین درمان برای از بین بردن سلولیت
  2. از بین بردن رسوبات چربی پس از لیپوساکشن
  3. از بین بردن چربی ها
  4. کمک به بازسازی کلاژن
  5. عدم آسیب به بافت های بدن
  6. ضخیم شدن وصاف شدن پوست
  7. مفید در درمان سلولیت ها

تاثیر کربوکسی تراپی

بهترین کلینیک لیزر شهریار
بهترین کلینیک لیزر شهریار

هایفوتراپی یک روش نسبتا جدید برای سفت کردن پوست است که غیرتهاجمی و بدون درد انجام می شود. با استفاده از انرژی اولتراسوند تولید کلاژن در پوست تحریک می شود و موجب محکم تر شدن آن می گردد. هایفو بیشتر به دلیل کاربرد آن در معالجه تومورها شناخته شده است.

هایفوتراپی چیست؟ جوانسازی و لیفت پوست با هایفو در بهترین کلینیک لیزر شهریار

هایفوتراپی (high intensity ultrasound focus)  یکی از روش های زیبا سازی و جوان سازی پوست است که با دستگاه هایفو اولترافورمر انجام می پذیرد.

هایفوتراپی

هایفوتراپی چیست؟ بهترین کلینیک لیزر شهریار با بهترین دستگاه های هایفو تراپی

دستگاه هایفو اولترافورمر ساخت کشور کره جنوبی یکی از دستگاه های شناخته شده جهان است. هایفو (HIFU) مخفف امواج اولتراسوند با شدت و تمرکز بالا می باشد.این امواج قوی و با نفوذ بالا از لایه اپیدرم می گذرد و خود درم و چربی زیرپوستی را تحت درمان قرار می دهد.

هایفوتراپی یک روش نسبتا جدید برای سفت کردن پوست است که غیرتهاجمی و بدون درد انجام می شود. با استفاده از انرژی اولتراسوند تولید کلاژن در پوست تحریک می شود و موجب محکم تر شدن آن می گردد. هایفو بیشتر به دلیل کاربرد آن در معالجه تومورها شناخته شده است.

امواج اولتراسوندی که از دستگاه هایفو به عمق پوست ارسال می شود در مدت زمان دو تا سه ماه پوست را تحریک به کلاژن سازی می کند.تقریبا ۱۱ سال است که  هایفو در زمینه زیبایی نیز به کار می رود.

مزایای هایفوتراپی

هایفوتراپی مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا FDA می باشد. با این روش چین و چروک های صورت، گردن و ناحیه دکلته بهبود می یابد تاکنون افراد زیادی از هایفو بهره مند شده اند و ریسک و خطر آن به ندرت گزارش شده است. بدون هیچگونه جراحی می توان طی چند ماه به نتیجه دلخواه رسید. هایفوتراپی باید برای لیفت و جوانسازی پوست به کار گرفته شود.

کاربردهای هایفوتراپی:

  • کاهش چین و چروک ها
  • سفت کردن پوست
  • بالا بردن ابروها و پلک ها
  • بهبود قابلیت ارتجاعی
  • صاف و نرم شدن پوست
  • هایفو تنها برای پوست شل و افتاده به کار نمی رود بلکه از روند پیری جلوگیری می کند و شل شدن پوست را به تعویق می اندازد.

عملکرد 

امواج اولتراسوند با انرژی متمرکز دقیقا لایه زیرین سطح پوست را هدف قرار می دهند. این انرژی باعث گرم شدن سریع بافت می شود. هنگامی که سلول های پوست به دمای مورد نظر رسیدند، آسیب سلولی را تجربه می کنند. این آسیب برخلاف اینکه خطر داشته باشد منجر به تحریک سلول ها برای کلاژن سازی می گردد.

کلاژن پروتئینی است که ساختار پوست را تشکیل می دهد. از آنجایی که امواج اولتراسوند با فرکانس بالا تنها بافت زیر پوست را تحت تاثیر قرار می دهد هیچ مشکلی برای سلول های مجاور ایجاد نمی کند.

استفاده از لیزر قبل از هایفوتراپی

کسانی که بیش از حد دچار شل شدن پوست شده اند قبل از هایفو بهتر است از روش های لیزر درمانی استفاده کنند. سپس با چند جلسه هایفو به نتیجه دلخواه خود خواهند رسید.

آیا هایفوتراپی درد دارد؟

هنگام انجام کار هایفو، فرد احساسی مشابه جرقه های کوچک و گرما دارد. این احساس به هیچ وجه دردناک و غیرقابل تحمل نمی باشد. اگر نگران درد هستید قبل از شروع درمان از بی حسی موضعی استفاده کنید. سپس از ژل اولتراسوند برای ناحیه درمان استفاده می شود. دستگاه هایفو دقیقا بر روی پوست قرار می گیرد.

هر جلسه درمانی چقدر زمان می برد؟

مدت زمان جلسه درمانی بستگی به ناحیه دارد. پس از پایان کار پزشک در صورت نیاز جلسات بعدی شما را مشخص می کند.

بلافاصله بعد از هایفوتراپی می توانید به فعالیت های روزانه خود بپردازید. معمولا عوارض جانبی کمتر از یک هفته از بین خواهند رفت. در غیر این صورت حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

اثرگذاری و ماندگاری هایفوتراپی چقدر است؟

اکثر افراد اثرگذاری کامل را در طول سه ماه مشاهده خواهند کرد. این روش را بهتر است یک یا دو بار در سال انجام دهید.

مقایسه روش هایفو با جراحی لیفت پوست

هایفو نسبت به جراحی لیفت پوست روش ایمن تری محسوب می شود. زیرا بدون هیچ بیهوشی، زخم و دوره نقاهتی نتیجه مناسبی به همراه دارد. از نظر هزینه نیز از جراحی ارزان تر است.اما ممکن است هایفو برای همه روش درمانی مناسبی نباشد. افراد بالای ۳۰ سال می توانند هایفوتراپی انجام دهند.

موارد منع مصرف هایفوتراپی

  • استفاده از آن برای فرم دهی اندام قابل قبول نیست.
  • هایفو برای افرادی که پوستی بسیار افتاده و پف کرده دارند تاثیر زیادی نمی گذارد.
  • وجود هرگونه فلز در ناحیه درمان ممنوعیت استفاده از امواج اولتراسوند را دارد.
  • خانم های باردار و یا شیرده
  • داشتن فیلر (ژل) تزریقی در ناحیه صورت: اگر ۶ ماه از تزریق ژل و یک ماه از تزریق بوتاکس گذشته باشد مشکلی ایجاد نمی کند.
  • داشتن پروتز در ناحیه
  • برای افرادی که دندان پر کرده یا ایمپلنت در دهان خود دارند هایفو باید با شرایط خاصی انجام شود
  • افرادی که دچار عفونت، جوش فعال و زخم در پوست صورت هستند نمی توانند از این روش استفاده کنند.
  • خال های مشکوک و رنگی
  • روی جای بخیه و جراحی
  • افراد مبتلا به نواقص عصبی-عضلانی
  • برای بعضی از نواحی صورت به دلیل وجود اعصاب و شریان های اصلی نمی توان از روش هایفوتراپی استفاده کرد.
 هایفوتراپی

عوارض

بلافاصله پس از انجام هایفوتراپی مانند هر روش درمانی دیگر ممکن است عوارضی بوجود بیاید. از این عوارض می توان به قرمزی، کبودی، التهاب و تورم پوست اشاره کرد که در عرض ۴۸ ساعت کاملا برطرف خواهد شد.

مراقبت های قبل از هایفو

دو هفته قبل از انجام هایفو از داروهایی که حاوی Retin-A، سالیسیلیک اسید یا گلیکولیک اسید هستند استفاده نکنید. نباید قبل از هایفوتراپی پوست تحریک شده باشد.

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

  • استفاده از کمپرس آب یخ و دوش آب سرد به بهبود التهاب و تورم پوست کمک می کند.
  • اما مراقب باشید که به هیچ عنوان پوست صورت و گردن را ماساژ ندهید.
  • استفاده از مرطوب کننده و ضدآفتاب الزامی است.
  • تا ۴۸ ساعت از هرگونه حرارت و گرما دوری کنید. تا جایی که امکان پذیر است تا ۲۴ ساعت روی صورت نخوابید و از لوازم آرایشی استفاده نکنید.
  • مصرف آب کافی در طول روز فراموش نشود.
  • به دلیل عدم ایجاد زخم و نداشتن درد، نیازی به استفاده از پماد خاصی وجود نخواهد داشت. اما ممکن است پزشک با صلاحدید خود برای افزایش تاثیر هایفوتراپی، مکمل های کلاژن ساز برای فرد تجویز نماید. انتظارات از روش درمانی باید واقعی باشد. نتیجه گیری در افراد مختلف متفاوت است.

توصیه هایفوتراپی برای آقایان در بهترین کلینیک لیزر شهریار

هایفوتراپی برای آقایان بر روی ریش یا ته ریش غیرقابل انجام است و حتما باید پوست صورت و گردن به طور کامل اصلاح شود.

Visits: 51