بهترین هنرستان شهریار کجاست؟ – هنرستان بهتر است یا دبیرستان؟ هنرستان هدف پایا شهریار را بیشتر بشناسید

امورزه با توجه به تغییر پارادایم جهانی و شیفت فرصت های شغلی از مدرک گرایی به سمت مهارت پذیری بازار کار و فرصت های شغلی فارغ التحصیلان هنرستان ها به طور کلی بیشتر از دبیرستان ها است. دانش آموختگان هنرستان علاوه بر دروس نظری به صورت عملی نیز مهارت آموخته و ببرای ورود به دانشگاه […]

امورزه با توجه به تغییر پارادایم جهانی و شیفت فرصت های شغلی از مدرک گرایی به سمت مهارت پذیری بازار کار و فرصت های شغلی فارغ التحصیلان هنرستان ها به طور کلی بیشتر از دبیرستان ها است. دانش آموختگان هنرستان علاوه بر دروس نظری به صورت عملی نیز مهارت آموخته و ببرای ورود به دانشگاه و سپس بازار کار آماده میشوند. در این مطلب بر آن هستیم بهترین هنرستان غیردولتی شهریار را به شما معرفی کنیم.

انتخاب رشتۀ تحصیلی، یکی از مهمترین انتخابهای فرد در پایۀ نهم است. برای انتخاب رشتۀ تحصیلی، معیارهای مختلفی باید مورد توجه قرار بگیرد تا مسیر تحصیلی به بهترین شکل ممکنپیموده شود. در پاسخ به این سوال که آیا هنرستان خوب است یا دبیرستان، الزم است ابتدا نگاهی به مهمترین معیارهای انتخاب رشتۀ تحصیلی داشته باشیم. شناخت استعدادهای ذاتی، عالقه،درآمد و بازار کار از مهمترین معیارهایی است که دانشآموزان بایستی در انتخاب رشته تحصیلی درنظر داشته باشند. قاعدتا با درنظر داشتن این معیارها دانش آموزان انتخابهای هوشمندانه تری را برای خود رقم میزنند. اگر شما هم از آن دسته دانش آموزانی هستید که در انتخاب بین هنرستان و دبیرستان دچار تردید شدهاید، فرصت مطالعه این مطلب را از دست ندهید. ما
در این مقاله ضمن معرفی کامل هنرستان و دبیرستان مزایا و معایب تحصیل در هر کدام را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

معرفی هنرستان غیردولتی در اندیشه و هنرستان غیرانتفاعی در شهریار


هنرستانها با هدف تربیت نیروی متخصص و کاربلد در حوزه امور فنی تاسیس شده اند. در این مدارس که مجموعه ای از بهترین هنرستان های تهران و شهرستان هستند، تالش میشود تا با ارائه دروس فنی مختلف و تمرکز بر مهارتهای عملی نیروی تکنسین مورد نظر در بازار کار تامین شود. هنرستانها به سه دستۀ هنرستان فنی حرفهای، هنرستان کاردانش و هنرستان هنرهای زیبا تقسیم میشوند. در ادامه به معرفی این هنرستانها میپردازیم:
هنرستان فنی حرفهای یکی از شاخههای مهم هنرستان هنرستان فنی حرفهای است. هدف از تاسیس این نوع هنرستان تربیت نیروی متخصص و فنی در رشتههای مختلف تحصیلی است. هنرستانهای فنی حرفهای از جمله مدارس معتبری هستند که زیر نظر وزارت آموزش و پرورش اداره میشوند. عموما در این نوع از هنرستانها تمرکز دوره آموزشی بر افزایش توانمندی مهارتهای عملی دانشآموزان است؛ بنابراین دانشآموزانی که در حال تحصیل در هنرستان فنی حرفهای هستند همزمان با ارتقای مهارت در دروس نظری توانمندی بیشتری را در دروس عملی کسب میکنند. تمرکز بیشتر
این مدارس بر ارائه دروس عملی موجب ایجاد محیط آموزشی متفاوتی نسبت به سایر مدارس شده است. الزم به ذکر است که هنرستانهای فنی به صورت کامال مستقل تحت نظر وزارت آموزش و پرورش اداره میشوند. خوب است بدانید که ورود به هنرستان فنی در مقایسه با هنرستان کاردانش دشوارت است. تعداد بیشتر واحدهای درسی تئوری در هنرستان فنی دلیل این دشواری است.


هنرستان کاردانش / چگونه دیپلم قانونی در شهریار اخذ کنیم


شاخه کاردانش نیز بخش دیگری از هنرستان است که تفاوتهای قابل مالحظهای با شاخه فنی دارد. هدف از کاردانش هنرستان نظیر هنرستان فنی تربیت نیروی کار ماهر و توانمند جهت رفع نیازهای جامعه است. تنوع بیشتر رشتهها و تعداد بیشتر واحدهای درسی عملی در مقایسه با دروس تئوری از جمله تفاوتهای بارز هنرستان کاردانش با هنرستان فنی است. برخالف هنرستان فنی که به شکل کامالا مستقل و با نظارت کامل وزارت آموزش و پرورش اداره میشوند، مدیریت هنرستان کاردانش توسط وزارت آموزش و پرورش و با همکاری وزارت کار و امور اجتماعی انجام میپذیرد.


مزایا تحصیل در هنرستان

  • ارتقای توانمندیهای عملی دانش آموزان در هنرستان
  • تنوع بیشتر رشته ها در هنرستان در مقایسه با دبیرستان
  • فرصتی مناسب برای دانش آموزانی با قدرت یادگیری پایین در دروس پایه نظیر درس ریاضی
  • وجود بازار کار مطلوب با شرایط عالی برای دانش آموزان هنرستان حتی قبل از فارغ التحصیلی
  • ارتقای مهارت و روحیۀ همکاری در دانش آموزان برای انجام کارهای گروهی
  • آمادگی بیشتر دانش آموزان هنرستان برای ورود به دنیای کار
  • ورود زودهنگام دانش آموزان به دانشگاه به دلیل کم شدن یک سال تحصیلی از مقطع متوسطه
  • شادابی و سرزندگی و حفظ انگیزه بیشتر در دانش آموزان هنرستان در مقایسه با دانش آموزان دبیرستان به دلیل تنوع درسی بیشتر و محیط کامال عملی هنرستان
  • شکوفایی کامل خالقیت و استعدادهای دانش آموزان هنرستان در مقایسه با دبیرستان
  • تعداد کم دروس نهایی و آسان بودن آنها در هنرستان در مقایسه با دبیرستان
  • احتمال قبولی بالا در کنکور سراسری برای دانش آموزان هنرستانی

رشته کامپیوتر در هنرستان بهتر است یا دبیرستان؟ بهترین اموزشگاه کامپیوتر در شهریار کدام است؟


یکی از رشته هایی که دو مسیر تحصیلی برای آن تعبیه شده است، رشته کامپیوتر است. برای دانشآموزانی که عالقهمند تحصیل در رشته کامپیوتر هستند، امکان تحصیل در این رشته به دو
صورت زیر مهیا شده است:
تحصیل در دبیرستان و انتخاب رشته ریاضی فیزیک
تحصیل در هنرستان و انتخاب رشته کامپیوتر
آن دسته از دانش آموزانی که تحصیل در رشتۀ ریاضی فیزیک و ورود به دبیرستان را انتخاب کرده باشند، میبایستی در کنکور سراسری شرکت کرده و با کسب رتبه قابل قبول یکی ازگرایشهای رشته کامپیوتر در مقطع لیسانس را برگزینند

دومین مسیر تحصیلی برای انتخاب رشته کامپیوتر ورود به هنرستان است. هنرستان از دو بخش فنی حرفهای و کار و دانش تشکیل شده است که دانشآموزان میتوانند با توجه به شرایط خود تحصیل در یکی از این نوع هنرستانها را انتخاب نمایند. دانشآموزانی که وارد هنرستان شدهاند، بعد از سه سال تحصیل در آن موفق به دریافت مدرک دیپلم میشوند. بعد از دریافت مدرک میتوانند در کنکور کاردانی کامپیوتر شرکت کرده و در صورت قبولی در دوره کاردانی کامپیوتر تحصیل کنند. در نهایت بعد از اتمام دوره کاردانی در رشته علوم کامپیوتر و مهندسی در مقطع کارشناسی ادامه تحصیل دهند. قاعدتا انتخاب رشته کامپیوتر در هنرستان هم مزایای خاص خودش را دارد که مهمترین آن ورود آسان و سریع به بازار کار است.

۱۰ نکته انتخاب هنرستان خوب

۱۰ نکته انتخاب هنرستان خوب

مهم‌ترین دغدغه‌ی والدینی که فرزندشان در پایه نهم تحصیل کرده است، انتخاب رشته‌ی مناسب است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تیزلند، پس از انتخاب رشته، مهم‌ترین دغدغه انتخاب بهترین مدرسه برای دانش آموزان رشته‌های نظری و بهترین هنرستان برای دانش آموزانی است که قصد دارند در یکی از رشته‌های هنرستان به تحصیل بپردازند. در این مقاله تلاش شده تا به سطح دغدغه‌مندی والدین در مورد ویژگی‌های بهترین هنرستان و به خصوص بهترین هنرستان‌های تهران  و انتخاب یک هنرستان خوب  پاسخ دهیم تا والدین و دانش‌آموزان بدانند بهترین هنرستان چه در تهران و چه در شهرستان‌ها باید واجد چه شرایطی باشد. 

ویژگی های یک هنرستان خو.ب چیست؟ بهترین هنرستان شهریار کدام است

نکته اول : استفاده از رزومه فارغ التحصیلان هنرستان مورد نظر

نکته دوم: معلمین و کادر آموزشی

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک هنرستان خوب و حتی بهترین هنرستان‌ها  وجود بهترین معلمان در آن است. معلمانی که بار علمی بالایی دارند و همچنین استفاده از ابزارهای کمک آموزشی را به بهترین نحو ممکن می‌توانند به دانش آموزان یاد دهند، بسیار ارزشمند هستند. همچنین این‌که معلمان بتوانند از امکانات هوشمند برای ارتقا سطح علمی دانش آموزان استفاده کنند نیز، می‌تواند یکی از گزینه‌های مهم در انتخاب بهترین هنرستان باشد. برای این کار حتما در مورد معلمان و کادر آموزشی مدرسه تحقیق کنید.

نکته سوم: امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی

نکته چهارم :  عوامل اجرایی و مدیر هنرستان

مدیر هنرستان و عوامل اجرایی آن یکی از گزینه‌های مهم در انتخاب کادر آموزشی، نظم و ترتیب برنامه های کلاسی، کیفیت آموزش و حتی تجهیز هنرستان به کارگاه‌های مدرن هستند. پس یکی از نکات مهم در انتخاب بهترین هنرستان، شناخت مدیر مدرسه و عوامل اجرایی آن است که باید قبل از انتخاب هنرستان در موردش تحقیق کنید.

نکته پنجم: میزان شهریه

نکته ششم: امکانات هوشمند

با پیشرفت علم و فناوری نیاز به امکانات هوشمند یکی از مهم‌ترین نیازهای هر مدرسه و هنرستانی است. هنرستانی که مجهز به ویدیوپروژکتور، اینترنت باسرعت بالا، کامپیوترهای مجهز و… باشد می‌تواند در زمره یک هنرستان خوب قرار بگیرد؛ زیرا چنین امکاناتی می‌تواند در امر کیفیت آموزش بسیار تاثیرگذار باشد.

نکته هفتم: امکانات ورزشی و فرهنگی

نکته هشتم: هنرستان‌هایی که رشته‌های زیادی را تحت پوشش قرار دهند

هنرستانی که رشته‌های بیشتری را پوشش دهد می‌تواند یکی از گزینه‌های مهم را برای یک هنرستان خوب دارا باشد. گرچه تمرکز یک هنرستان روی دو یا چند رشته می‌تواند باعث شود در آن رشته کیفیت آموزشی بهتری ارائه شود، پس حتما این موارد را در مورد هنرستان انتخابی خود بررسی کنید.

نکته نهم :  امکانات رفاهی

نکته دهم: مسافت از محل زندگی

بهترین هنرستان غیر انتفاعی شهریار و اندیشه کدام است؟

با توجه به مقدمه پیش گفت مجتمع آموزشی هدف پایا یکی از جذابترین گزینه های در دسترس شهرستان شهریار و اندیشه است که در رشته های مختلف با بهترین امکانات و متد های روز به شهروندان خدمت رسانی میکند.

بهترین هنرستان شهریار


مدرسه متوسطه دوم
ارائه مهارت دیپلم رسمی از آموزش و پرورش

آموزش کامپیوتر ، حسابداری ، زبان ، طراحی لباس ، عکاسی گردشگری و …..

مناطقی که این هنرستان فعالیت دارد
شهریار و حومه ، اندیشه ، شهرقدس ، ملارد ، رباط کریم


هنرستان غیردولتی هدف پایا

هنرستان غیرانتفاعی در شهریار

ثبت نام پایه دهم ، یازدهم ، دوازدهم دانش‌آموزان در تنها هنرستان غیرانتفاعی دخترانه منطقه‌ شهریار و‌اندیشه

هنرستان غیردولتی دخترانه هدف پایا در رشته های:

گرافیک رایانه ای ، عکاسی دیجیتال ، پایگاه داده ها ( طراحی سایت ) ، طراحی دوخت (لباس شب و عروس )

از دانش آموزان عزیز‌ثبت نام مینماید .

آموزش مهارت محور در کارگاههای مجهز ، راهنمایی‌‌‌ ورود به بازار کار ،سرویس رفت و برگشت به مدرسه

جهت مشاوره رایگان با شماره های
۰۹۱۲۵۲۸۷۸۹۵

۰۲۱۶۵۵۰۰۷۴۰

۰۲۱۶۵۵۰۰۷۴۱
تماس حاصل فرمایید.

🎓🎓🎓🎓🎓🎓🎓🎓🎓🎓🎓

مؤسسات آموزشی هدف پایا ( دختران و پسران )

خردسال و بزرگسالان

برای دریافت مهارت دیپلم قانونی و قابل استعلام در سریع ترین زمان با مشاوران ما توسط شماره ۰۹۱۲۵۲۸۷۸۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مهارت های دیپلم فوری در تمامی شاخه های گردشگری ، گرافیک رایانه ، عکاسی دیجیتال ، تمامی شاخه های کامپیوتر ، حسابداری ، طراحی لباس ،طراحی چهره ، طراحی و ساخت طلا و جواهر . با داشتن مدرک پنجم ابتدایی و یا سیکل میتوانید جهت دریافت مهارت دیپلم قانونی اقدام نمایید . پشتیبانی از شما جهت آموزش و انجام امتحانات تا حصول نتیجه و صدور مدرک از وزارت آموزش و پرورش توسط مؤسسه هدف پایا انجام میگیرد.
آموزش زبان ترمیک و فشرده ، دوره های ویژه آیلتس
حسابداری بازار کار با نرم افزار و آشنایی با نرم افزار های بیمه و اظهارنامه ،مالیات فصلی و ارزش افزوده ، دفاتر نویسی
دوره های مهارت هفت گانه ICDL و فتوشاپ و کورل ،اتوکد ،تمامی دوره های کامپیوتر ، طراحی سایت و برنامه نویسی
با مدرک بین المللی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای قابل ترجمه رسمی جهت مهاجرت

هنرستان هدف پایا شهریار
نام مدیریت جلالیان
ادرس و شماره های تماس:

شعبه مرکزی : شهریار ، پل قائم ، ابتدای خیابان ولیعصر ، نرسیده به مسجد قائم ، موسسه آموزشی هدف پایا
۰۲۱۶۵۲۹۱۰۲۱
۰۲۱۶۵۲۶۳۳۲۳
۰۹۱۲۵۲۸۷۸۹۵

شعبه یک : شهریار ، بلوار نواب صفوی ، نبش میدان نواب صفوی

۰۲۱۶۵۲۹۱۰۲۲

شعبه هنرستان : اندیشه فاز یک ، میدان امام خمینی ، ارغوان ششم غربی ، پلاک ۲۹

۰۲۱۶۵۵۰۰۷۴۰
۰۲۱۶۵۵۰۰۷۴۱
۰۹۱۲۵۲۸۷۸۹۵

روابط عمومی شهریار نگار, [۸/۳۰/۲۰۲۳ ۱۰:۱۵ PM]
اطلاعات لازم جهت ثبت اگهی :
اسم مجموعه مؤسسات هدف پایا و هنرستان هدف پایا
نام مدیریت جلالیان
ادرس و شماره های تماس

شعبه مرکزی : شهریار ، پل قائم ، ابتدای خیابان ولیعصر ، نرسیده به مسجد قائم ، موسسه آموزشی هدف پایا
۰۲۱۶۵۲۹۱۰۲۱
۰۲۱۶۵۲۶۳۳۲۳
۰۹۱۲۵۲۸۷۸۹۵

شعبه یک : شهریار ، بلوار نواب صفوی ، نبش میدان نواب صفوی

۰۲۱۶۵۲۹۱۰۲۲

شعبه هنرستان : اندیشه فاز یک ، میدان امام خمینی ، ارغوان ششم غربی ، پلاک ۲۹

۰۲۱۶۵۵۰۰۷۴۰
۰۲۱۶۵۵۰۰۷۴۱
۰۹۱۲۵۲۸۷۸۹۵

خدمات
مدرسه متوسطه دوم
ارائه مهارت دیپلم رسمی از آموزش و پرورش

آموزش کامپیوتر ، حسابداری ، زبان ، طراحی لباس ، عکاسی گردشگری و …..

مناطقی که فعالیت دارین
شهریار و حومه ، اندیشه ، شهرقدس ، ملارد ، رباط کریم

روابط عمومی شهریار نگار, [۸/۳۰/۲۰۲۳ ۱۰:۱۵ PM]
هنرستان غیردولتی هدف پایا

مؤسسات آموزشی هدف پایا

🎓🎓🎓🎓🎓🎓🎓🎓🎓🎓🎓
هنرستان غیردولتی هدف پایا

ثبت نام پایه دهم ، یازدهم ، دوازدهم دانش‌آموزان در تنها هنرستان غیرانتفاعی دخترانه منطقه‌ شهریار و‌اندیشه آغاز شد

هنرستان غیردولتی دخترانه هدف پایا در رشته های

گرافیک رایانه ای ، عکاسی دیجیتال ، پایگاه داده ها ( طراحی سایت ) ، طراحی دوخت (لباس شب و عروس )

از دانش آموزان عزیز‌ثبت نام مینماید .

آموزش مهارت محور در کارگاههای مجهز ، راهنمایی‌‌‌ ورود به بازار کار ،سرویس رفت و برگشت به مدرسه

جهت مشاوره رایگان با شماره های
۰۹۱۲۵۲۸۷۸۹۵

۰۲۱۶۵۵۰۰۷۴۰

۰۲۱۶۵۵۰۰۷۴۱
تماس حاصل فرمایید.

🎓🎓🎓🎓🎓🎓🎓🎓🎓🎓🎓

مؤسسات آموزشی هدف پایا ( دختران و پسران )

خردسال و بزرگسالان

برای دریافت مهارت دیپلم قانونی و قابل استعلام در سریع ترین زمان با مشاوران ما توسط شماره ۰۹۱۲۵۲۸۷۸۹۵ تماس حاصل فرمایید.

مهارت های دیپلم فوری در تمامی شاخه های گردشگری ، گرافیک رایانه ، عکاسی دیجیتال ، تمامی شاخه های کامپیوتر ، حسابداری ، طراحی لباس ،طراحی چهره ، طراحی و ساخت طلا و جواهر . با داشتن مدرک پنجم ابتدایی و یا سیکل میتوانید جهت دریافت مهارت دیپلم قانونی اقدام نمایید . پشتیبانی از شما جهت آموزش و انجام امتحانات تا حصول نتیجه و صدور مدرک از وزارت آموزش و پرورش توسط مؤسسه هدف پایا انجام میگیرد.
آموزش زبان ترمیک و فشرده ، دوره های ویژه آیلتس
حسابداری بازار کار با نرم افزار و آشنایی با نرم افزار های بیمه و اظهارنامه ،مالیات فصلی و ارزش افزوده ، دفاتر نویسی
دوره های مهارت هفت گانه ICDL و فتوشاپ و کورل ،اتوکد ،تمامی دوره های کامپیوتر ، طراحی سایت و برنامه نویسی
با مدرک بین المللی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای قابل ترجمه رسمی جهت مهاجرت

روابط عمومی شهریار نگار, [۸/۳۰/۲۰۲۳ ۱۰:۱۵ PM]
ادرس سایت،کانال تلگرام،پیج اینستاگرام( هر کدوم رو دارین)
سایت

www.hadafpaya.com

اینستاگرام

www.instagram.com/hadafpayaacademy

تلگرام

https://t.me/hadafpayaacademy1

Visits: 93