برخورد با صنوف متخلف شهریار – باغ ها و باغ تالارها تحت رصد و بررسی پلیس

برخورد با صنوفمتخلف در شهرستان شهریار رئیس اداره اماکن عمومی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از برخورد با صنوف متخلف این شهرستان که پروتکل های بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت نکردند خبر داد. وی با اشاره به ممنوعیت فعالیت برخی صنوف از جمله تالار ها و باغ تالارها در ایام کرونا از برخورد […]

برخورد با صنوفمتخلف در شهرستان شهریار

رئیس اداره اماکن عمومی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از برخورد با صنوف متخلف این شهرستان که پروتکل های بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت نکردند خبر داد. وی با اشاره به ممنوعیت فعالیت برخی صنوف از جمله تالار ها و باغ تالارها در ایام کرونا از برخورد قاطع با متخلفین در این زمینه خبر داد و گفت از زمان آغاز کرونا تا کنون بازدید از ۲۷۰۰ واحد صنفی انجام و ۴۶۷ واحد متخلف در این شهرستان تا کنون پلمپ شده اند..

به گزارش شهریار نگار از شهریار سرگرد حسین نیلقاز رئیس اداره اماکن عمومی فرماندهی غرب استان تهران در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونای شهرستان شهریار که در محل فرمانداری تشکیل شد گفت : از زمان آغاز بیماری کرونا تاکنون تعداد ۲۷۰۰ واحد صنفی توسط پلیس اماکن بازرسی که تعداد ۹۶۶ مورد اخطار و تذکر صادر شده است و ۴۶۷ واحد صنفی متخلف نیز پلمپ شده است و در نظارت های انجام شده واحد های متخلفی که اقدام به فک پلمپ نموده باشند به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به محدودیت های این اداره خصوصا محدودیت منابع انسانی افزود : این محدودیت ها مانع نظارت و عملکرد این اداره نبوده و علاوه بر بازدید های روزانه در صورت دریافت گزارش هرگونه تخلف مبنی بر عدم رعایت موارد ایمنی و بهداشتی با واحد های صنفی متخلف برخورد لازم صورت خواهد پذیرفت.

رئیس اداره اماکن عمومی فرماندهی ویژه غرب استان تهران ضمن تاکید بر ممنوعیت فعالیت تالارها و باغ تالار ها به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت جامعه  گفت : با توجه به ممنوعیت فعالیت برخی صنوف در این ایام برخورد لازم با صنوف متخلف صورت خواهد پذیرفت و شهروندان میتوانند گزارشات خود را مبنی بر تخلف واحد های صنفی به این اداره ارسال نمایند.

شهریار نگار / گروه اجتماعی

پلمپ صنوف متخلف شهریار

Visits: 1201