باشگاه پرسپولیس در شهریار تیم داری میکند

♨️اتفاقی بزرگ برای ورزش شهریار 🔸فرهاد شاهمیری از حضور تیم والیبال باشگاه پرسپولیس در شهریار خبر داد ✅پس از کسب افتخارات فراوان،حضور شاهمیری در اللمپیک و لیگ جهانی،حضور محمد بنا در شهریار و… ♦️اینبار باشگاه پر طرفدار پرسپولیس در شهریار تیم داری میکند ♻️فرهاد شاهمیری در مصاحبه اختصاصی با خبر نگار شهریار نگار گفت: با […]

♨️اتفاقی بزرگ برای ورزش شهریار
🔸فرهاد شاهمیری از حضور تیم والیبال باشگاه پرسپولیس در شهریار خبر داد
✅پس از کسب افتخارات فراوان،حضور شاهمیری در اللمپیک و لیگ جهانی،حضور محمد بنا در شهریار و…
♦️اینبار باشگاه پر طرفدار پرسپولیس در شهریار تیم داری میکند

♻️فرهاد شاهمیری در مصاحبه اختصاصی با خبر نگار شهریار نگار گفت: با پیگیری های حسین وزیری دبیر هیات والیبال شهریار تیم پرسپولیس که در لیگ دسته ۱ کشور حضور دارد از این فصل در شهریار بازی خواهد کرد.
طی توافقات به عمل آمده مقرر گردیده در ترکیب کادر فنی و بازیکانان این تیم از ظرفیتهای شهرستان شهریار استفاده شود.
با توجه به مذاکرات به عمل آمده حضور باشگاه پرسپولیس در شهریار قطعی به نظر میرسد و تنها نکته مبهم این حضور میزان حمایت مسئولین شهرستان از این اتفاق بزرگ در شهریار است.
⭕️بی تردید حضور باشگاه پر طرفدار پرسپولیس در شهریار علاوه بر رشد ورزش و ایجاد فرصتهای شغلی و اقتصادی برای شهریار تاثیر بسزائی در کاهش آسیبهای اجتماعی،فرهنگسازی و رشد و تعالی جوانان و نوجوانان شهریار خواهد داشت .از این رو بر مسئولین شهرستان واجب است ضمن حمایت از این اتفاق بزرگ ، حد اکثر تلاش خودرا بکار بسته و با استفاده از تمام توان و ظرفیت شهرستان زمینه حضور این باشگاه بزرگ را در شهریار فراهم نمایند.
✅مهندس درخشان نسب شهردار شهریار در جلسه ای که به همین منظور تشکیل گردیده از اعلام آمادگی شهرداری شهریار برای میزبانی از باشگاه بزرگ کشور خبر داده است.
مهندس احسان درخشان نسب توسعه ورزش قهرمانی در شهریار را عاملی مهم و موثر در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی دانست و از طرح های این شهرداری برای کاهش آسیبهای اجتماعی و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در شهریار خبر داد.

لازم به ذکر است فرهاد شاهمیری مشاور ورزشی شهرداری شهریار نیز میباشد.
🔻➖➖➖➖➖➖➖🔻
🌐شهریار نگار
♨️پایگاه اجتماعی شهر
♻️حامی حقوق شهروندان
🆔 : https://t.me/joinchat/AAAAAD0Xm0zYSz-W9JKqnw

Views: 0