انسداد ۴۰ حلقه چاه غیرمجاز آب در شهریار

مدیر امور منابع آب شهرستان‌های شهریار، ملارد و شهرقدس، از انسداد ۴۰ حلقه چاه غیرمجاز آب در شهرستان شهریار خبر داد. بحیدر دهقانی مدیر امور منابع آب شهرستان‌های شهریار، ملارد و شهرقدس، اظهار کرد: با تلاش واحد حقوقی و با همکاری گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضائی تعداد ۴۰ حلقه چاه غیرمجاز در […]

انسداد ۴۰ حلقه چاه غیرمجاز آب در شهریار

مدیر امور منابع آب شهرستان‌های شهریار، ملارد و شهرقدس، از انسداد ۴۰ حلقه چاه غیرمجاز آب در شهرستان شهریار خبر داد.

بحیدر دهقانی مدیر امور منابع آب شهرستان‌های شهریار، ملارد و شهرقدس، اظهار کرد: با تلاش واحد حقوقی و با همکاری گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضائی تعداد ۴۰ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این امور، به عمق کلی هزار و ۳۰۰ متر و دبی ۲۸ لیتر بر ثانیه پر و مسدود شد.

وی با تاکید بر اینکه این چاه‌ها در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل‌بخشی و حفاظت از منابع آب‌های زیرزمینی مسدود شد، افزود: با انسداد این چاه از از تخلیه سالانه هزار و ۳۰۰ متر مکعب آب از سفره‌های زیرزمینی این امور جلوگیری شد.

دهقانی با تاکید بر ارتباط و همکاری خوب دستگاه قضائی با این امور برای برخورد با متخلفان تصریح کرد: برداشت بی‌رویه از منابع آب‌های زیرزمینی عواقب جبران‌ناپذیر کاهش آب‌های سطحی از جمله ایجاد فروچاله، فرونشست زمین، شور شدن و کاهش کیفیت آب را در پی دارد که با توجه به اهمیت این موضوع، این امور با جدیت تمام در راستای صیانت از منابع آبی و برخورد با متخلفین تلاش خواهد کرد.

مدیر امور منابع آب شهرستان‌های شهریار، ملارد و شهرقدس در پایان خاطرنشان کرد: این امور بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد کرد.

Visits: 12