ثبت نام ۵۴۸ نفر برای انتخابات مجلس درحوزه شهریار قدس و ملارد

رئیس حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد اعلام کرد: پیش ثبت نام ۵۴۸ نفر در حوزه انتخابیه شهریار ، قدس و ملارد / افزایش ۵ برابری نسبت به دوره گذشته فرماندار ویژه شهرستان شهریار و رئیس حوزه انتخابیه شهریار ، قدس و ملارد از پیش ثبت نام ۵۴۸ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی از […]

رئیس حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد اعلام کرد:

پیش ثبت نام ۵۴۸ نفر در حوزه انتخابیه شهریار ، قدس و ملارد / افزایش ۵ برابری نسبت به دوره گذشته

فرماندار ویژه شهرستان شهریار و رئیس حوزه انتخابیه شهریار ، قدس و ملارد از پیش ثبت نام ۵۴۸ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه خبر داد.

به گزارش شهریار نگار، امیرعباس شفیع زاده ظهر سه شنبه ۲۴ مرداد ماه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران بیان کرد: در مدت زمان پیش‌ ثبت‌نام انتخابات مجلس درحوزه شهریار قدس و ملارد در مجموع ۵۴۸ نفر پیش‌ثبت‌نام کردند که ۸۰ درصد را مردان و ۲۰ درصد را زنان تشکیل می دهند.

رئیس حوزه انتخابیه شهریار ، قدس و ملارد با اشاره به استقبال خوب نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باتوجه به ثبت نام ۱۰۷ نفر در دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد شاهد رشد ۵ برابری در تعداد ثبت نام کنندگان هستیم.

شفیع زاده در بخش دیگری از سخنان خود به ترکیب سنی ثبت نام کنندگان پرداخت و افزود: ۷۹ درصد ثبت نام کنندگان در ردۀ سنی ۳۰ تا ۵۰‌ سال قرار دارند و ۱۶ درصد ثبت نامی ها دارای سابقه ایثارگری هستند.

وی درخصوص سطح تحصیلات پیش ثبت نام کنندگان نیز گفت: ۱۰ درصد ثبت نامی ها دارای مدرک دکتری و ۶۹ درصد دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

انتخابات مجلس درحوزه شهریار و نکاتی در باره ان

سه شهرستان شهریار و قدس و ملارد روی هم با جمعیتی بالغ بر سه میلیون نفر تنها یه کرسی در مجبلس شورای اسلامی دارند که سخت ترین انتخابات حوزه های انتخابیه کل کشور را برگزار می نمایند.

پیش از این حق وردی از شهریار، محمودی یک دوره و گروسی دو دوره از قدس ، کلهر یک دوره از شهریار و کوزه گر یکدوره از قدس نمایندگان این حوزه بوده اند.

از جمله نامهای مطرح ثبت نام کرده میتوان احمد ربیع زاده، نورالله طاهری، حسین گروسی، حسین حقوردی، محمودی شاه نشین و…را اشاره نمود.

عدم ثبت نام دکتر کوزه گر و بیانیه خواندنی وی از نکات جالب این انتخابات تا کنون بوده است

Visits: 34