اقامت گاه ۱۰۰ تخت خوابی بحران هلال احمر شهریار

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شهریار ضمن اعلام وجود تعداد نوزده مرکز هلال روستائی در شهریار و برنامه ریزی برای فعال نمودن این خانه های هلال روستائی با استفاده از ظرفیت و همراهی دهیاری های سطح از پیش بینی نقاهت گاه با ظرفیت ۱۰۰ تخت خواب جهت استفاده در مواقع بحران در این شهرستان خیر […]

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شهریار ضمن اعلام وجود تعداد نوزده مرکز هلال روستائی در شهریار و برنامه ریزی برای فعال نمودن این خانه های هلال روستائی با استفاده از ظرفیت و همراهی دهیاری های سطح از پیش بینی نقاهت گاه با ظرفیت ۱۰۰ تخت خواب جهت استفاده در مواقع بحران در این شهرستان خیر داد.

حسین عربی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شهریار در خصوص امکانات مجتمع این جمعیت واقع در جنب تقاطع غیر همسطح سپاه گفت:

جمعیت هلال احمر شهرستان شهریار دارای یک مجتمع امدادی، آموزشی و فرهنگی است که یکی از ۵ نمونه موجود در کشور است و دارای امکانات مورد نیاز برنامه های امدادی، آموزشی و فرهنگی است.

وی افزود: مجتمع شهریار ظرفیت ارائه خدمات به استانهای همجوار را نیز دارد و و قابلیت برگزاری دوره‌های آموزشی منطقه‌ای و کشوری نیز در این محل وجود دارد.

 همچنین  نقاهتگاه ۱۰۰ تخت‌خوابی نیز برای استفاده در مواقع بحرانی و اضطراری در این مجتمع پیش‌بینی شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شهریار بیان کرد: طرح ناظران سلامت از ابتدای آذرماه با همکاری شبکه بهداشت و ناحیه مقاومت بسیج به منظور نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز شده است.

محمد عربی گفت: در این طرح با ۳ پایگاه ثابت به صورت تلفنی نیز از خانواده‌های درگیر با کرونا مراقبت می‌شود و تیم سیاری نیز به درب منازل مراجعه می‌کنند که این طرح همچنان در سطح شهرستان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: ۱۹ خانه هلال روستایی در سطح شهرستان افتتاح و در حال راه‌اندازی و هدف آن است که با کمک دهیاری‌ها به عنوان مسؤولان این خانه‌ها به منظور کمک به مردم روستا به ویژه در حوادث فعال شود.

اداره هلال احمر واقع در شهریار ، میدان معلم، جنب اتاق اصناف شهرستان شهریار واقع بوده و علاقمندان به فعالیت های داوطلبانه میتوانند برای اطلاع از شرایط به این اداره مراجعه نمایند.

Visits: 15