اعزام دو گروه جهادی از شهرستان « اسلامشهر» به مناطق محروم « ملارد»

مید امیرلو مسئول بسیج سازندگی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اعزام چهار گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهرستان و استان تهران اظهار داشت: طی بخش‌نامه‌ی سپاه ناحیه سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران مقرر شد که گروه‌های جهادی هر شهرستان در شهرستان‌های دیگر نیز به کار گیری شوند بر این اساس از چهار گروه جهادی شهرستان دو گروه جهادی برادر در شهرستان ملارد مشغول خدمت هستند.
وی تأکید کرد: این دو گروه جهادی در روستای محمودآباد و حاجی‌آباد از روستاهای شهر صفادشت در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، بهداشت و درمان و سلامت و جشنواره‌های فرهنگی ورزشی و بومی محلی به مردم خدمت ارائه می‌کنند.

به گزارش شهریار نگار: گروه‌های جهادی از شهرستان اسلامشهر در دو روستای محروم شهرستان خدمت‌رسانی می‌کنند.
حمید امیرلو مسئول بسیج سازندگی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اعزام چهار گروه‌های جهادی در مناطق محروم شهرستان و استان تهران اظهار داشت: طی بخش‌نامه‌ی سپاه ناحیه سیدالشهداء علیه‌السلام استان تهران مقرر شد که گروه‌های جهادی هر شهرستان در شهرستان‌های دیگر نیز به کار گیری شوند بر این اساس از چهار گروه جهادی شهرستان دو گروه جهادی برادر در شهرستان ملارد مشغول خدمت هستند.
وی تأکید کرد: این دو گروه جهادی در روستای محمودآباد و حاجی‌آباد از روستاهای شهر صفادشت در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، بهداشت و درمان و سلامت و جشنواره‌های فرهنگی ورزشی و بومی محلی به مردم خدمت ارائه می‌کنند.
امیرلو با اشاره به تشکیل جلسه گروه جهادی حوزه بسیج سلمان فارسی اسلامشهر با شهرداری صفادشت و اخذ دستور تأمین اقلام مورد نیاز عمرانی و فرهنگی روستا خاطرنشان کرد: در این جلسه شهرداری صفادشت مکلف شد جهت ایجاد پروژه فضای سبز اقلامی چون: سنگ‌فرش، گچ و سیمان، آجر، چمن را در اختیار این گروه قرار دهد.
وی با بیان اینکه در روستای حاجی‌آباد با وجود داشتن مسجد نماز جماعت برپا نبود اعلام کرد: روحانی گروه جهادی سلمان فارسی با حضور در این روستا نماز جماعت اقامه کرد و احکام مربوط را به مراجعه‌کنندگان آموزش داد.
مسئول بسیج سازندگی شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: دو گروه جهادی خواهر به روستای لحک و شهرک امام حسین علیه‌السلام اعزام شدند.
وی ادامه داد: گروه جهادی «سنگر سازان بی سنگر» حوزه مقاومت بسیج صدیقه طاهره سلام‌الله علیها در روستای لحک اقداماتی چون: آموزش و روخوانی قرآن، حفظ سوره‌های کوچک قرانی برای بی‌سوادان، آموزش احکام، نقاشی و طراحیِ صورت برای کودکان، اجرای مسابقه طناب‌کشی، مسابقه قرانی برای کودکان، آموزش بهداشت با شعر ویژهٔ کودکان اهدای حوله و مسواک برای رعایت بهداشت انجام دادند.

Visits: 56