آئین افتتاح نمایشگاه عکسهای قدیم شهرستان شهریار به همت انجمن شهریار نگار برگزار شد

آئین افتتاح نمایشگاه عکسهای قدیم شهرستان شهریار به همت انجمن شهریارنگار و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهریار در محل خانه هنرمندان شهریار برگزار شد. به منظور آشنائی شهروندان با فرهنگ و تمدن اصیل شهریار نمایشگاه تصاویر قدیم و تاریخی از شهریار و حومه که توسط انجمن شهریار نگار گرد آوری شده بود […]

آئین افتتاح نمایشگاه عکسهای قدیم شهرستان شهریار به همت انجمن شهریارنگار و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهریار در محل خانه هنرمندان شهریار برگزار شد.

به منظور آشنائی شهروندان با فرهنگ و تمدن اصیل شهریار نمایشگاه تصاویر قدیم و تاریخی از شهریار و حومه که توسط انجمن شهریار نگار گرد آوری شده بود جهت استفاده علاقمندان به معرض نمایش در آمد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور فرنیاپور معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهریار، صارمی مشاور فرماندار ، سرهنگ مکرمی اصل فرمانده انتظامی شهرستان شهریار، ستایش راد معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شهریار، استاد فرهاد شاهمیری داور بین المللی والیبال ایران، استاد سیامک شیری و استاد پروین از هنرمندان به نام شهریار، استاد فرجی و دکتر امید نقوی و جمعی از علاقمندان و هنر دوستان شهریار برگزار شد ابتدا سید محمد خامسی ضمن خیر مقدم و تشکر از حاضرین با اشاره به لزوم فعالیت تشکلهای مردم نهاد گفت: تشکلهای مردمی ستونهای اصلی تشکیل جامعه مدنی و شکل گیری صحیح دموکراسی هستند.

خامسی با تشکر از اعضای انجمن شهریار نگار که مهمترین دارائی و منشا قدرت و اثر انجمن شهریار نگار هستند گفت این جوانان آینده سازان شهریار هستند که می بایست بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

در ادامه جناب جناب آقای فرنیا پور معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهریار با تاکید بر لزوم فعالیت هرچه بیشتر انجمنهای مردم نهاد در شهریار از فعالیت انجمن شهریار نگار تقدیر و تشکر نمود و گفت: انجمنهای مردم نهاد با تکیه بر اصل داوطلبانه بودن و غیر دولتی بودن و غیر سیاسی بودن میتوانند گره های بسیاری از جامعه باز نمایند.

در انتها مدعوین و میهمانان به بازدید از تصاویر قدیمی شهرستان شهریار پرداختند.

نمایشگاه عکسهای قدیم شهریار /

Visits: 40