قتل هولناک یک ایرانی به دست ۳ مرد افغان شیطان صفت در خانه ویلایی در شهریار

قتل مرد ایرانی در خانه ویلایی در شهریار ۳شیطان صفت که مرد ایرانی را به قتل رسانده بودند تا با آذر وارد رابطه شوند در دادگاه سرنوشت عجیبی برای شان رقم خورد.               قتل مرد ایرانی در خانه ویلایی در شهریار پدر شهرام مقتول ایرانی پای میز محاکمه از […]

قتل مرد ایرانی در خانه ویلایی در شهریار

۳شیطان صفت که مرد ایرانی را به قتل رسانده بودند تا با آذر وارد رابطه شوند در دادگاه سرنوشت عجیبی برای شان رقم خورد.

 

 

 

 

 

 

 

قتل مرد ایرانی در خانه ویلایی در شهریار

پدر شهرام مقتول ایرانی پای میز محاکمه از قصاص ۳ مرد افغان بولهوس گدشت

تقریبا دو سال از تاریخ وقوع قتل هولناک شهرام در خانه ای ویلایی در شهریار میگذرد و پس از اطلاع این قتل به پلیس در ادامه بررسی‌ها مشخص شد صاحبخانه که زنی افغانستانی بود به مأموران پلیس گفت:شهرام برای میهمانی به خانه‌ام آمده بود. در ان روز شوم سه مرد از هم ولایتی هایم قرار بود به خانه من بیایند البته من خودم شناختی از انها نداشتم  و توسط یک واسطه که از دوستانم بودند به من معرفی شدند.. وقتی آن سه نفر وارد منزل من شدند گویا انتظار دیدن شهرام را نداشتند و  با دیدن شهرام تعجب کردند بعد از مدت کوتاهی از حضور آنها در خانه ام بین آنها درگیری  شدید لفظی رخ داد و بعد دو نفر از انها چاقوی خود را از لباس خارج کردند و   به سمت شهرام حمله کردند و شهرام را کشتند بعد هم پول و طلاهای من را سرقت کردند.

قاتلان مرد ایرانی در دادگاه بخشیده شدند

با اعترافات آذر ، چند روز بعد هر مرد افغان دستگیر شدند و دو نفر از آنها که شهرام را به قتل رساندده بودند به این جنایت هولناک اقرار کردند.

سپس با صدور کیفرخواست برای سه مرد افغان سرانجام صبح دیروز دو نفر از متهمان با انتقال به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند و متهم سوم که با قرار وثیقه آزاد بود در دادگاه حاضر نشد.

در ابتدای جلسه دادگاه پدر شهرام اعلام کرد که با دریافت دیه از خون فرزند خود میگذرند و خواهان دریافت دیه شد.همسر شهرام نیز در این میان با دریافت دیه رضایت خود را اعلام کرد.

قتل مرد ایرانی در خانه ویلایی در شهریار

مردان شیطان صفت قصد تجاوز به آذر را داشتند

سپس یکی از متهمان اصلی شروع به تعریق روز حادثه قتل کرد: در ان روز یکی از دوستانم آدرس خانه آذر – زن افغانستانی- را به من داد و گفت می‌توانید به آنجا بروید و با او ارتباط داشته باشید البته چون زن تنهایی است می‌توانید پول و طلاهایش را هم سرقت کنید. من هم این قضیه را با دوستانم در میان گذاشتم و با دو تا از دوستانم به آنجا رفتیم.زمانی که به ادرس رسیدیم.در خانه آذر یک مرد ایرانی هم بود و ما که  نقشه مان سرقت و تعرض به آذر بود با شهرام  شدیدا درگیر شدیم و من با چاقویی که همراهم بود یک ضربه به کتف شهرام  زدم و دوستم نیز با چاقو ضربه‌ای به قلبش زد و بعد هم فرار کردیم.

پس‌ از اظهارات متهم همدست او نیز به قتل اعتراف کرد و داستان ان روز قتل را شرح داد. بدین ترتیب با توجه به رضایت پدر مقتول قضات برای صدور حکم متهمان و تصمیم‌گیری درباره سرنوشت آنها وارد شور شدند….

Visits: 157