متخصص ارتوپد در شهریار

درس و تلفن مطب پزشکان متخصص ارتوپد در شهریار

شهریار نگار با هدف دسترسی سریع و آسان شهروندان به اطلاعات پزشکان متخصص شهریار و حومه اقدام به گرد آوری آدرس و تلفن مطب پزشکان متخصص زنان در شهریار و حومه نموده است.

آدرس و تلفن مطب بهترین متخصص ارتوپد در شهریار  و… از مهمترین نیازمندی های شهروندان است که شهریار نگار در این صفحه برایتان گرد آوری نموده است.

متخصص ارتوپد در شهریار

 

 

 

 

 

 

 


رضا کریمی         متخصص ارتوپدی در اندیشه         اندیشه،فاز۱،خ ۸ شرقی،روبروی ساختمان ونوس،طبقه دوم،واحد ۲۰۲


 

شهاب شا محمدی    متخصص ارتوپدی در شهریار           شهریار،چهرراه مخابرات،خ بهشتی غربی،ساختمان پزشکان مهر      ۶۵۲۸۰۰۹


عباس رحیمیان      متخصص ارتوپد در شهریار            شهریار،ابتدای خ ولیعصر،مجتمع مهستان،         ۶۵۲۹۲۳۶۰


محمدحسین چگینی کرد       متخصص ارتوپدی در شهریار          شهریار-خ ولیعصر-برج سعدی-ط۵-واحد۱۲       ۶۵۲۵۶۵۸۰


هوشنگ صادقی     متخصص ارتوپد در شهریار            شهریار- خ ولیعصر-چهارراه مخابرات-ساختمان پزشکان سینا           ۶۵۲۴۷۲۶۱


یداله امیدی           متخصص ارتوپدی            شهریار -خ ولیعصر-چهارراه مخابرات-کوچه رودکی-پ۱۷             ۶۵۲۴۰۸۶۳


یداله عالیپور         متخصص ارتوپدی در باغستان           خادم آباد،ابتدای بلوار رسول اکرم ،جنب بانک صادرات،ساختمان پزشکان باغستان


 

ارتوپدی چیست؟

ارتوپدی Orthopedics شاخه ای از جراحی است که در حیطه سیستم حرکتی بدن فعالیت دارد. سیستم حرکتی شامل استخوان ها، مفاصل، عضلات و دیگر بافت هایی است که در اندام های حرکتی وجود دارند.

ارتوپدی گرچه یک شاخه از علم جراحی است ولی این بدان معنا نیست که کار متخصص ارتوپد فقط جراحی باشد. او هر بیماری که به نحوی  بر سیستم حرکتی یا لوکوموتور بدن انسان تاثیر میگذارد را مورد توجه قرار میدهد.

دست ها و پاها و کمر و گردن و لگن و دردهای این مناطق و محدودیت های حرکتی و تغییر شکل اندام ها و لنگش همه و همه در دایره فعالیت ارتوپدی است.

وظیفه اصلی ارتوپدی چیست؟

متخصص ارتوپدی که به آن متخصص استخوان و مفاصل یا جراح استخوان و مفاصل یا ارتوپد هم میگویند سعی میکند تا با استفاده از روش های جراحی و غیر جراحی به تشخیص و درمان مشکلات سیستم حرکتی بدن اهتمام ورزد. مشکلاتی مانند :

  • آسیب های استخوان ها و مفاصل بدنبال ضربات مثل شکستگی، در رفتگی، کشیدگی و رگ به رگ شدن، پاره شدن تاندون ها و رباط ها و …
  • آسیب‌های ورزشی
  • خراب شدن مفاصل بدن مثل آرتروز و ساییدگی مفصل
  • عفونت اندام‌ها
  • تومورهای استخوان و بافت‌های نرم اندام
  • بیماری‌های مادرزادی اندام‌ها

Visits: 6321